Gå til innhold

Er dette en presentabel logo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehmm. Vet ikke helt hva jeg skal si.

Pen er den, men hva i all verden har den med Demoted designs å gjøre? :ermm:

Ser egentlig litt ut som en hval med solnedgang i bakgrunnen. :dontgetit:

/me kan ikke se at det er tatt utgangspunkt i en D før noen sier det.

Synes den egner seg best i farger. Rødt var pent.

Absolutt godkjent. :thumbup:

Gleder meg til nye Demoted er klar! :w00t:

EDIT: WTF betyr bekgrunn?

EDIT2: Den lille, tynne "utstikkerten" nede til venstre ser litt fukka ut.

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
Jeg synes den svarte så best ut. Den "3d-looken" gjør, etter min mening, at logoen blir mindre profesjonell. Det virker nemlig som om det er en effekt som nybegynnere leker seg med, og har dukket opp i mangfoldige forslag her gjennom de siste månedene. (Men såklart, ingen får den til like bra som deg!) Jeg ville heller satset på en "flat" logo, med eventuelle bordere. (Dette er fordi jeg personlig foretrekker det )

Det er ikke ment som å være 3D. I det tilfelle at det ser slik ut har jeg tydeligvis feilet grovt her. Bare lekte meg litt med styles for å se hvordan det ble.

En "wannabe-3D-greie-som-ikke-ser-ut-som-3D" er det ikke ment som, men om det ser ut som det er det seffers ikke bra. Logoen kommer nok iallefall på web ikke til å være helt flat, da jeg har tenkt meg et design i någenlunde samme stil, og jeg er ikke bra på flate designs.

synes den var fin, men ikke så proff som den Prowl lagde. Jeg savner litt mer liv og spill i fargekombinasjonene, men den er ikke dårlig av den grunn

Ikke at det har så mye med saken å gjøre, men poenget er vel ikke å bli sammenlignet med andre på akkurat dette er det vel. Kunne likevel vært greit å referere til dette Prowl laget, da jeg aldri har sett den.

Ehmm. Vet ikke helt hva jeg skal si.

Pen er den, men hva i all verden har den med Demoted designs å gjøre?

Ser egentlig litt ut som en hval med solnedgang i bakgrunnen.

/me kan ikke se at det er tatt utgangspunkt i en D før noen sier det.

Synes den egner seg best i farger. Rødt var pent.

Absolutt godkjent.

Vel, ikke alle logoer drar paraleller til det foretaket dreier seg om. Det skal vel egentlig ikke se ut som noe i det hele tatt, bare en shape. Mulig jeg burde prøve å dra litt mer paraleller mot _design_ eller noe i det slaget, jeg vet ikke jeg.

Ja, enig med dunestar... den utstikkeren nede til venstre ser litt fukka ut.

Skal si meg enig der. Men dette er jo ikke ferdig produkt, og at dere påpeker hva som ikke gjør seg er bare positivt.

Lyst til å fortelle hvordan eller linke til et sted de gjør?

Har faktisk tenkt å lage en tutorial på dette, vet ikke om noen gode i slengen som omtaler akkurat dette, så det er bare å vente. Så har du jo alltids msn da.

Virker som det er veldig delte meninger rundt, og det tolker jeg som ikke bra.

Tenker jeg prøver meg på noe nytt i morgen. Takk til alle sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...