Gå til innhold

Er dette en presentabel logo?

Anbefalte innlegg

Har nå sittet å lekt meg en stund i PhotoShop, prøvd meg vektorbasert grafikk (ganske enkelt egentlig) for å få til en logo til Demoted Designs (som per dags dato ikke har noen logo :scared:).

Logoen skal _ikke_ settes i sammen med designet som er nå, fordi et helt nytt design er allerede planlagt.

Uansett, her er den i tre forskjellige versjoner;

roed.gif

gronn.gif

blaalilla.gif

Og her er den uten effekter i det hele tatt;

blank.gif

Brukbart? Eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det ser brukbart ut egentlig, jeg likte den grønne og den uten effekter best.

Men nederst i venstre på logoen er det noe som er litt snålt... litt urett jeg vet ikke helt, ser i hvertfall bra ut.

Hva skal det egentlig "forestille" er det en del av bokstaven "D" eller noe?

Good job...

Endret av Prowl
Lenke til kommentar
Bra den - og du har husket det som mange ikke tenker over når de lager firmalogoer o.l.:

Nemlig at den også skal fungere i sort/hvitt / ensfarget.

Om den noen gang kommer til å bli brukt i sort/hvitt spørs nok, men ser allikevel ut som det fungerer iallefall.

Lenke til kommentar
Hva skal det egentlig "forestille" er det en del av bokstaven "D" eller noe?

I utgangspunktet; ja.

Men jeg synes den fungerte bedre da jeg flippa den horisontalt, så om den gir så store asossiasjoner til bokstaven "D" nå, er vel heller tvilsomt.

Men _du_ så iallefall sammenhengen.

Lenke til kommentar
Om den noen gang kommer til å bli brukt i sort/hvitt spørs nok, men ser allikevel ut som det fungerer iallefall.

Jepp. :D

Mange som lager fancy logoer (tenker da på firmaer som ikke kun skal bruke det på web) og som ikke tenker på at det koster masse ekstra å trykke fakturaer / konvolutter / brevark / T-skjorter / lage stempler etc. etc. fordi man man ikke har en logo som fungerer i kun en farge.

Lenke til kommentar
Jeg syns at den øverste var finest/best, hvorfor: det er en enkel logo fin og grei, ikke no stressh med den og kluss.. Den er til en designer side..?

FINE GREIER :D.. TEACH ME ...

Den er til Demoted.org som vel er en slags grafikk/tutorial/portofolio side.

Ser om som det er delte meninger om fargene, det beviser vel kanskje at den fungerer i flere forskjellige farger. :)

Lenke til kommentar

Jeg synes den svarte så best ut. Den "3d-looken" gjør, etter min mening, at logoen blir mindre profesjonell. Det virker nemlig som om det er en effekt som nybegynnere leker seg med, og har dukket opp i mangfoldige forslag her gjennom de siste månedene. (Men såklart, ingen får den til like bra som deg!) Jeg ville heller satset på en "flat" logo, med eventuelle bordere. (Dette er fordi jeg personlig foretrekker det :D)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...