PoleCat Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Har nå sittet å lekt meg en stund i PhotoShop, prøvd meg vektorbasert grafikk (ganske enkelt egentlig) for å få til en logo til Demoted Designs (som per dags dato ikke har noen logo ). Logoen skal _ikke_ settes i sammen med designet som er nå, fordi et helt nytt design er allerede planlagt. Uansett, her er den i tre forskjellige versjoner; Og her er den uten effekter i det hele tatt; Brukbart? Eller ikke? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Bra den - og du har husket det som mange ikke tenker over når de lager firmalogoer o.l.: Nemlig at den også skal fungere i sort/hvitt / ensfarget. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Jeg synes det ser brukbart ut egentlig, jeg likte den grønne og den uten effekter best. Men nederst i venstre på logoen er det noe som er litt snålt... litt urett jeg vet ikke helt, ser i hvertfall bra ut. Hva skal det egentlig "forestille" er det en del av bokstaven "D" eller noe? Good job... Endret 10. januar 2004 av Prowl Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Bra den - og du har husket det som mange ikke tenker over når de lager firmalogoer o.l.: Nemlig at den også skal fungere i sort/hvitt / ensfarget. Om den noen gang kommer til å bli brukt i sort/hvitt spørs nok, men ser allikevel ut som det fungerer iallefall. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg syns at den øverste var finest/best, hvorfor: det er en enkel logo fin og grei, ikke no stressh med den og kluss.. Den er til en designer side..? FINE GREIER .. TEACH ME ... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Hva skal det egentlig "forestille" er det en del av bokstaven "D" eller noe? I utgangspunktet; ja. Men jeg synes den fungerte bedre da jeg flippa den horisontalt, så om den gir så store asossiasjoner til bokstaven "D" nå, er vel heller tvilsomt. Men _du_ så iallefall sammenhengen. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Om den noen gang kommer til å bli brukt i sort/hvitt spørs nok, men ser allikevel ut som det fungerer iallefall. Jepp. Mange som lager fancy logoer (tenker da på firmaer som ikke kun skal bruke det på web) og som ikke tenker på at det koster masse ekstra å trykke fakturaer / konvolutter / brevark / T-skjorter / lage stempler etc. etc. fordi man man ikke har en logo som fungerer i kun en farge. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg syns at den øverste var finest/best, hvorfor: det er en enkel logo fin og grei, ikke no stressh med den og kluss.. Den er til en designer side..? FINE GREIER .. TEACH ME ... Den er til Demoted.org som vel er en slags grafikk/tutorial/portofolio side. Ser om som det er delte meninger om fargene, det beviser vel kanskje at den fungerer i flere forskjellige farger. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Seksi! Likte den ikkje med farger though, men grunnforma og sånn var stilig Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Likte den ikkje med farger though Fordi? I demand a explaination! Regna vel ikke med at du ville like den heller. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 aner ikkje korfor, synest berre at dei fargane du hadde brukt der ikkje passa. Logoen _er_ fin, men ikkje fargane Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 den var fin den. så ganske proff ut. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 ... er det en sel som leker med en ball? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 ... er det en sel som leker med en ball? Når du sier det så.... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 ... er det en sel som leker med en ball? Definitivt Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Syns den brune var best faktisk. Hadde du bygd en side rundt denne fargen vil jeg tro at dette hadde blitt en bra og orginal side... Fin logo i hvert fall. Syns i grunn den ligner litt på en delfin som står på finnene jeg da... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg synes den svarte så best ut. Den "3d-looken" gjør, etter min mening, at logoen blir mindre profesjonell. Det virker nemlig som om det er en effekt som nybegynnere leker seg med, og har dukket opp i mangfoldige forslag her gjennom de siste månedene. (Men såklart, ingen får den til like bra som deg!) Jeg ville heller satset på en "flat" logo, med eventuelle bordere. (Dette er fordi jeg personlig foretrekker det ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg syntes "3d-effekten" ble litt misslykket. Ser ut som om den bøyer veldig ned mot "midten" i forhold til resten. Så den har litt unaturlig "3Dform" i forhold til fasong og utlinjer. På en måte Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Den logo virket artig ja, minnet meg litt om Pixar sin lampe e.l. Vet ikke hvem som virket best, de to øverste kanskje. Lenke til kommentar
DreieR Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) synes den var fin, men ikke så proff som den Prowl lagde. Jeg savner litt mer liv og spill i fargekombinasjonene, men den er ikke dårlig av den grunn. Endret 10. januar 2004 av DreieR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå