Gå til innhold

Noen som har Xiaomi 11T?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nesten samme, Xiaomi 11T pro

Men, lite som skiller dem, bortsett ifra prisen. Jeg valgte kun pro modellen for å få super charge! Digg med fulladet mobil etter 15 minutter, helt sykt digg. Lade mens man spiser frokost og pusser tennene så har du 100%

Uansett modell her så er det mye mobil for pengene.

Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (19 minutter siden):

11T er jo en mye dyrere mobil. Kan oppsummere forskjellene:

Bedre på 11T:

Støtter 5G nett.

Mye bedre kamera

Litt raskere prosessor

8 GB RAM vs 6 GB RAM (avhengig av modell)

Bedre skjerm (Amoled istedet for IPS, høyere lysstyrke)

Raskere lading (er rask på begge, det skal sies)

Bedre på Poco X3 Pro:

Litt bedre batteritid

Litt bedre lyd

Compare Xiaomi 11T vs. Xiaomi Poco X3 Pro vs. Samsung Galaxy A52s 5G - GSMArena.com

Endret av Svein M
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Svein M skrev (9 minutter siden):

11T er jo en mye dyrere mobil. Kan oppsummere forskjellene:

Bedre på 11T:

Støtter 5G nett.

Mye bedre kamera

Litt raskere prosessor

8 GB RAM vs 6 GB RAM (avhengig av modell)

Bedre skjerm (Amoled istedet for IPS, høyere lysstyrke)

Raskere lading (er rask på begge, det skal sies)

Bedre på Poco X3 Pro:

Litt bedre batteritid

Litt bedre lyd

Compare Xiaomi 11T vs. Xiaomi Poco X3 Pro vs. Samsung Galaxy A52s 5G - GSMArena.com

Ja huff ☺️

Innser at jeg spurte litt raskt. Hadde ikke sjekket Xiaomi 11T, men den virker imponerende bra. Følger vel med deksel også? Mulig jeg må kjøpe til fattern. Hadde egentlig kjøpt Samsung Galaxy S22 som mobil nummer / (må ha en Android i tillegg til iOS), men til bruken jeg trenger, så virker Xiaomi 11T bedre. 

Lenke til kommentar
Mannen med ljåen skrev (4 minutter siden):

Med min telefon medfølger er godt silikon deksel for baksiden, men jeg kjøpte lommebok-deksel på ebay for å kunne ha med kortene mine.

Takk for info. Noe beskyttelse på skjermen som fungerer greit til man får tak i skikkelig beskyttelse?

Lenke til kommentar

Er det lettere å laste ned apper vi bruker her i verden fra en Xiaomi enn en Huawei?

Ellers ville jeg holdt meg langt unna, som vanlig mobilbruker.

Man kan visst bruke Play Store istedenfor Google Play, har jeg lest. Jeg har ikke noe rede på det, men det hadde i hvert fall vært fint å ha muligheten til å laste ned Vipps på mobilen, noe som ikke går på en Huawei -mobil jeg kjenner til.

Lenke til kommentar
Subara skrev (15 minutter siden):

Er det lettere å laste ned apper vi bruker her i verden fra en Xiaomi enn en Huawei?

Ellers ville jeg holdt meg langt unna, som vanlig mobilbruker.

Man kan visst bruke Play Store istedenfor Google Play, har jeg lest. Jeg har ikke noe rede på det, men det hadde i hvert fall vært fint å ha muligheten til å laste ned Vipps på mobilen, noe som ikke går på en Huawei -mobil jeg kjenner til.

Huawei ble utestengt for et par år siden. Så det er nyere Huawei modeller som skiller seg ut negativt fra alle andre pga. dette. Xiaomi og Samsung og de andre har Google Android app-store fullt ut.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar
Svein M skrev (2 minutter siden):

Huawei ble utestengt for et par år siden. Så det er nyere Huawei modeller som skiller seg ut negativt fra alle andre pga. dette.

Det skal være en Huawei P20 Pro. Hvis man er en normal bruker og ikke forstår hvordan man kan trikse og mikse seg utenom, kan det bli et stort irritasjonsmoment.

https://itigic.com/no/if-the-veto-ends-will-huawei-be-able-to-regain-lost-ground/

Sitat

USAs veto mot dusinvis av kinesiske selskaper, inkludert Huawei, er på vei til å sone tre år, noe som vil skje i midten av neste vår. Vi lurer på om i det hypotetiske tilfellet at denne opphøret, vil det være mulig for Huawei å gjenopprette bakken tapt til nå, som har vært mye.

Hvis Xiaomo ikke står på listen, kunne jeg tenkt meg en slik mobil selv.

Lenke til kommentar
Subara skrev (19 minutter siden):

Det skal være en Huawei P20 Pro. Hvis man er en normal bruker og ikke forstår hvordan man kan trikse og mikse seg utenom, kan det bli et stort irritasjonsmoment.

https://itigic.com/no/if-the-veto-ends-will-huawei-be-able-to-regain-lost-ground/

Hvis Xiaomo ikke står på listen, kunne jeg tenkt meg en slik mobil selv.

Xiaomi ble ikke rammet. Det var Huawei (og i tillegg Huawei merket Honor).

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...