Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Jeg foreslår at hun blir et ærlig, pålitelig, ansvarsfullt og anstendig menneske. Det er etterspurt overalt i Norge og det er lite konkurranse, da det er relativt få som har disse kvalifikasjoner. Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 (endret) Dart skrev (24 minutter siden): Jeg foreslår at hun blir et ærlig, pålitelig, ansvarsfullt og anstendig menneske. Det er etterspurt overalt i Norge og det er lite konkurranse, da det er relativt få som har disse kvalifikasjoner. Neida, ditt "spørsmål" og svar sier ingenting om tilstanden på ungdom og andre folk i landet, men synd at du har det sånn. Med ditt syn på andre er det vel mer logisk å bli mistenksom og gjerrig, jeg håper ikke "hun" oppfattet det sånn. Endret 11. mars 2022 av Mag ne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Jeg foreslår noe. Siden jeg har fått se hvem jeg har ansatt i mitt liv, så taler jeg av erfaring når jeg sier det er sjeldne kvalifikasjoner. Erfaringer kan ikke fjernes og det er vanlig å lage sin egen lille statistikk. Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Jeg oppfattet deg helt riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå