Spillredaksjonen Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Overwatch 2 skal ut i lukket betatest – spillere kan registrere seg nå Samtidig melder Blizzard an enspiller og flerspiller skal slippes hver for seg. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Hmm. Må vi betale 2 ganger da? Håper det blir bra da. Lenke til kommentar
Anqel Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 bubba477 skrev: Hmm. Må vi betale 2 ganger da? Håper det blir bra da. flerspillerdelen blir nok F2P i likhet med Halo.. Har selv ikke troa på ow2, det tok bare for lang tid! Hypen døde i 2019 Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Sist gang jeg sjekket, var det ikke mulig å spille dette uten å utsette datamaskinen sin for spionvare, så det var jo synd. 2 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 bubba477 skrev: Hmm. Må vi betale 2 ganger da? Håper det blir bra da. Du kan betale for single player og engine oppdatering. Multiplayer delen vil fungere for dem som bare har Overwatch 1. Nye kart og helter blir da også gratis for dem. 1 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Iki skrev: bubba477 skrev: Hmm. Må vi betale 2 ganger da? Håper det blir bra da. Du kan betale for single player og engine oppdatering. Multiplayer delen vil fungere for dem som bare har Overwatch 1. Nye kart og helter blir da også gratis for dem. Aha. Takker. Lenke til kommentar
dølledøck Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 samme gammle men i ny innpakning, med mere spionvare og mikrotransaksjoner. Gud hjelp oss... Lenke til kommentar
Jarde Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 bubba477 skrev: Hmm. Må vi betale 2 ganger da? Håper det blir bra da. Man betaler bare hvis man skal upgradere for rpg content og enkelte modes, ellers mener jeg har hørt at de skal upgradere originale ow med nye engine, osv. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Dette er vel første Blizzard spill hvor jeg ikke melder beta interesse. Har ingen forhåpninger når det kommer til Blizzard spill lengre men blir spillet bra og får bra reviews så skal jeg muligens prøve det. 1 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 14. mars 2022 Del Skrevet 14. mars 2022 OW2 flerspiller "må" bli gratis hvis de vil at folk skal strømme tilbake, tror jeg. Hvis de skal ha 5-600+ for det samme spillet med noen nye skins, én eller noen få karakterer og noen nye maps, så er det allerede sjanseløst. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 15. mars 2022 Del Skrevet 15. mars 2022 tankbug skrev: OW2 flerspiller "må" bli gratis hvis de vil at folk skal strømme tilbake, tror jeg. Hvis de skal ha 5-600+ for det samme spillet med noen nye skins, én eller noen få karakterer og noen nye maps, så er det allerede sjanseløst. Helt ny engine også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå