Redaksjonen. Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 Multiconsult forsøker bevisst å skade virksomheten min Lenke til kommentar
Roger Moore Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 Jeg kan null om faget og er derfor ikke i stand til å si hvem som bør lyttes til. Men jeg har bitt meg merke i at Mulitconsult angriper person etter å ha blitt utfordret på fag. 8 Lenke til kommentar
N8591NB4 Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 Multiconsult er egenrådige og arrogante. Vær varsom med å bruke dem, og ikke ta det for gitt at de vet hva de driver på med. Stygg erfaring med dem. Kommer vel til å koste over 20 mill å rydde opp etter dem. 4 Lenke til kommentar
elysium74 Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Multiconsult og andre konsulentfirmaer er en helt uregulert bransje som alltid har fisket i en gråsone. De er ikke noe forskningsinstitutt og definitivt ikke noe universitet. De ansetter folk med utdannelse (og selgeregenskaper) for å raskt kunne komme frem til passende konklusjoner som de lever av å selge med fortjeneste. Så nåde dem som utfordrer deres 'sannheter', først er de som regel nedlatende eller tause, og når ikke det holder kommer angrep som artikkelforfatteren her beskriver. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå