Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

den beste trådløse routeren til ca 1000kr

Anbefalte innlegg

hay,

skal soon kjøpe trådløst nettverk, og leste no på ein post at vis ein trådlaus router aksesspunkt(uhm) er på eit anna rom og maskina(med trådløs nettverks kort) er utafor det romme vil internett farta synke betraktelig..

ADSL modemet mitt som begynner å bli litt gammalt(trur eg kjøpte det i 2001? eller 2002) er nede i kjellaren inn på eit rom, der gamle pc'en er..

Mi maskin er på loftet i mitt rom, 2 etasjer over ADSL modemet.

og foreldra mine er veldig lei den lange tp kabelen som strekker seg 2 etasjer opp at dei har tenkt å skaffe seg trådløst nettverk..der mi oppgave er å finne det "beste" utstyre til ein rimelig nokk pris..

kva router aksesspunkt er best egna? det skal vere komplett.no og prisen på routern skal ikkje vere meir enn maks 2200kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hay,

skal soon kjøpe trådløst nettverk, og leste no på ein post at vis ein trådlaus router aksesspunkt(uhm) er på eit anna rom og maskina(med trådløs nettverks kort) er utafor det romme vil internett farta synke betraktelig..

Det har ikke jeg opplevd, jeg kan sitte i hagen, i kjelleren osv mens punktet står i andre etasje, dog kan det være andrledes med aksesspunktet plassert lavt i kjelleren.

Jeg har hvertfall fullt signal når jeg sitter i kjelleren, dog er det mur og betong mellom kan du fort slite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...