Spillredaksjonen Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 Nye anklager i trakasseringssøksmålet mot PlayStation Ytterligere åtte kvinner har stått frem. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Crext Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 Jeg syns det begynner å komme veldig mange av disse sakene i California. 3 Lenke til kommentar
guttis84 Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 Her skal man også ta ting med klyper salt, mangel på evner står også i veien for forfremmelser. Lenke til kommentar
dølledøck Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 (endret) sony bør få playstation hq ut av woke california asap. hvis ikke frykter jeg at pachter kommer til å få rett. når han sier playstation er dødsdømt og har kun 10 år igjenn som konsol/spill maker. https://www.gamereactor.no/kjent-analytiker-playstation-er-dodsdomt-og-vil-slutte-a-eksistere-slik-vi-kjenner-dem-om-ti-ar/ Endret 11. mars 2022 av dølledøck Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Igjen synes jeg det er noe veldig uryddig og tilsynelatende politisert over disse sakene fra USA. Den opprinnelige saken dreide seg slik jeg leser det om forbigåelse og lignende, mens dette nå blandes sammen med seksuell trakassering. Det slår meg ikke uten videre som saker som bør føres sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå