Snowleopard Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 MrMarbles skrev (14 minutter siden): Har stusset litt på hvorfor Tesla ikke har hatt dette i bilene sine så langt. Er vel ingen god grunn til å ikke tilby det. Klart, det er en økt kostnad ved å implementere det, men synes det er skuffende at de ikke tilbyr det. Når jeg tenker meg om, så tipper jeg de er keen på å selge Powerwall istedet. Du svarte deg selv med den siste setningen. Er dumt å kannibalisere sitt eget søsterselskap med "konkurrerende" teknologi. Det betyr ikke at jeg dermed er enig i valget, for jeg tror det hadde vært smart å tilby begge deler, men i første omgang ihvertfall støtte V2L som en standard. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Snowleopard skrev (7 minutter siden): Du svarte deg selv med den siste setningen. Er dumt å kannibalisere sitt eget søsterselskap med "konkurrerende" teknologi. Det betyr ikke at jeg dermed er enig i valget, for jeg tror det hadde vært smart å tilby begge deler, men i første omgang ihvertfall støtte V2L som en standard. Enig! Dersom alle konkurrentene kommer med det, så blir de nok "tvunget" til å tilby det selv forhåpentligvis. Men det er jo en del år unna. Uansett kult at Buzz har det Lenke til kommentar
Samms Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 On 3/10/2022 at 10:08 AM, mobile999 said: Forøvrig, svært korte overheng kan vel umulig være kollisjonssikkert(?). Vel, sjekk bileta av bilen. Føttene til dei i framseta er bak framhjula. Det er også brukbart med plass frå dashboard til dei i framseta. Frå bileta tipper eg at overhenget framme ikkje er så kort. Difor ingen bilete rett frå sida, desinget gjer seg neppe så godt i profil. Deformasjons-sona er nok omtrent som på dei andre ID bilane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå