Gå til innhold

Volkswagen viser fram ID. Buzz

Anbefalte innlegg

MrMarbles skrev (14 minutter siden):

Har stusset litt på hvorfor Tesla ikke har hatt dette i bilene sine så langt. Er vel ingen god grunn til å ikke tilby det. Klart, det er en økt kostnad ved å implementere det, men synes det er skuffende at de ikke tilbyr det. Når jeg tenker meg om, så tipper jeg de er keen på å selge Powerwall istedet.

Du svarte deg selv med den siste setningen. Er dumt å kannibalisere sitt eget søsterselskap med "konkurrerende" teknologi.

Det betyr ikke at jeg dermed er enig i valget, for jeg tror det hadde vært smart å tilby begge deler, men i første omgang ihvertfall støtte V2L som en standard. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snowleopard skrev (7 minutter siden):

Du svarte deg selv med den siste setningen. Er dumt å kannibalisere sitt eget søsterselskap med "konkurrerende" teknologi.

Det betyr ikke at jeg dermed er enig i valget, for jeg tror det hadde vært smart å tilby begge deler, men i første omgang ihvertfall støtte V2L som en standard. 

Enig! Dersom alle konkurrentene kommer med det, så blir de nok "tvunget" til å tilby det selv forhåpentligvis. Men det er jo en del år unna. Uansett kult at Buzz har det :) 

Lenke til kommentar
On 3/10/2022 at 10:08 AM, mobile999 said:

Forøvrig, svært korte overheng kan vel umulig være kollisjonssikkert(?).

Vel, sjekk bileta av bilen.

Føttene til dei i framseta er bak framhjula. Det er også brukbart med plass frå dashboard til dei i framseta. Frå bileta tipper eg at overhenget framme ikkje er så kort. Difor ingen bilete rett frå sida, desinget gjer seg neppe så godt i profil.  Deformasjons-sona er nok omtrent som på dei andre ID bilane. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...