HamiltonII Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Heisan,jeg har Tiscali 704/128 ligger til vanlig på over 704 i DL men i dag går alt i sirup her,teste mot speedometeret på itavisen.no og fikk 170Kbs. Er det andre med Tiscali i Stavanger området som sliter, eller har jeg klart å få et morsomt virus igjen? Har søkt på begge maskinene mine uten å finne noe,men prøver denne gangen å forhøre meg litt før jeg begynner å klage på ISP Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Har samme problemet her, bor sentralt i Stavanger, med samme linje som deg..jeg var nede i 130 kb/s Jækli irriterende for å si det mildt, og d har vært slik siden igår formiddag. Jeg tar bare et snapshot av siden etter hastighetstest, så enten skal jeg ha nedsatt pris eller kompensajon, særlig hvis dette pågår lenge. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Ok,da kan jeg ihvertfall avslutte søk etter ulumskheter på maskinene mine,men jeg håper dette er noe de fikser,har faktisk ikke hatt noe problemer med linjen tidligere. Bor også sentralt i Stavanger (sentrum) så kanskje det er noe med sentralen(e),står ingenting på driftsmeldingsiden til Tiscali. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det samme gjelder meg... Bor riktignok ikke i stavanger området, men Tiscali linja mi har gått eksepsjonelt tregt de 2 siste dagene:( Tror det gjelder for fler enn bare oss.. Merker bla at folk på tiscali sine cs servere (Gamesurf) ligger med godt over 100 i ping (gjelder da også meg) og de fleste som spiller der er tiscali abonenter. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvor mange kb/s er egentlig maks (eller å forvente) av en 704/128 linje? Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har også hatt det problemet, bor i Møre og Romsdal. Bruker å ligge på 730 kbit/s, men er av og til nede i under 300... Har sendt klage til Tiscali, der jeg refererte til vedlagte screenshot av målinger og informerte om at jeg ikke var interessert i å betale full pris for den hastigheten. Fikk svar der de sa at jeg skulle fortsette å følge med, og dersom det ikke ordnet seg skulle de undersøke linja mi. Det ordnet seg der og da, men i ettertid har jeg hatt dårlig hastighet av og til. Jeg synest vi skal stå på å klage dersom vi har grunn til det, slik at de får press på seg til å oppgradere linjene sine så de klarer å levere det de selger. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Det ordnet seg der og da, men i ettertid har jeg hatt dårlig hastighet av og til. Dårlig hastighet nå og da er jo noe man må finne seg i, det er tross alt ingen båndbreddegaranti på disse linjene til private. Lenke til kommentar
paradox Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg sitter på en Tiscali 704/128kbs i Steinkjer, og den oppfører seg akkurat som normalt. Har ikke hatt noen problemer med Tiscali siden ifjor for nesten et år siden. Da de hadde store problemer overalt i landet (Det virket iallefall sånn). Jeg håper det er et problem de ordner snart, og at det ikke er noe som kommer til å spre seg over hele landet igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå