Spillredaksjonen Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Sony skal vise nye PlayStation-spill onsdag kveld Ny State of Play skal fokusere på spill fra japanske utviklere. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Please få litt mer info om VR! Det "hele verden" venter svar på er om man kan spille PSVR1-spill på PSVR2, samt annonsering av noen flere spill enn bare Horizon. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Gringorilla skrev (1 time siden): Please få litt mer info om VR! Det "hele verden" venter svar på er om man kan spille PSVR1-spill på PSVR2, samt annonsering av noen flere spill enn bare Horizon. Dessverre Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Kjenner jeg Square Enix rett, blir det spart på til et større event, alá E3, TGA eller TGS. Når det er sagt, så er det på høy tid med NOE nytt fra den campen. XVI eller VII Remake news er absolutt greit å få. 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 (endret) Craxmerax skrev (3 timer siden): Gringorilla skrev (4 timer siden): Please få litt mer info om VR! Det "hele verden" venter svar på er om man kan spille PSVR1-spill på PSVR2, samt annonsering av noen flere spill enn bare Horizon. Dessverre Dessverre hva? State of Playen har ikke vært enda. Edit: Innlegget du linket til dukket ikke opp før etter at jeg hadde svart. Trasige greier altså. Men, da får man heller se hva annet spennende som dukker opp. Endret 9. mars 2022 av Gringorilla Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Vet det ikke blir no PSVR2 desverre. For håpe de lager en egen event til det snarest. Håper ikke de sløser tid med spill som kommer snart some Ghostwire, men heller holder seg til nyheter. Noe nytt fra spill vi vet lite om og selvfølgelig en overraskelse eller to. 20 minutter er ganske mye om det er satt opp riktig, og det har de siste SOP gjort, så. For nå se. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 MomentousMomentum skrev: Kjenner jeg Square Enix rett, blir det spart på til et større event, alá E3, TGA eller TGS. Når det er sagt, så er det på høy tid med NOE nytt fra den campen. XVI eller VII Remake news er absolutt greit å få. En liten sniktitt til neste kapittel til FF7R skader sikkert ikke =) Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Jeg trenger egentlig ikke så mange flere detaljer om PSVR2. Det holder lenge med dato og pris 😄 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 ism_InnleggNO skrev: Jeg trenger egentlig ikke så mange flere detaljer om PSVR2. Det holder lenge med dato og pris 😄 Ikke noe som helst om flere spill heller? =) Lenke til kommentar
essofaces Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 det var ein stor skuff... Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 Må sei dette spelet virka meir og meir interessant: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå