Gå til innhold

Trenger råd

svampen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder hvilket merke du burde kjøpe, så tror jeg heller det kommer ann på hva du ønsker av ekstra tilbehør. Men ettersom jeg vet er det kun Aopen som selger nVidia GeForceFX 5900XT kort her i landet for øyeblikket. Jeg vil tro du har gjort et godt valg, da GeForceFX 5900XT kort yter opptil 50% bedre enn ATI Radeon 9600XT i diverse spill. Noen konkrete tester kan jeg dessverre ikke vise til da jeg ikke finner igjen sidene. Men jeg vet blant annet at TomsHardware hadde testet dette kortet.

Hvilket kort har du nå? Er det nødvendig å oppgradere?. Jeg vil anbefale deg å finne noen benchmarks av dette kortet i de spillene du spiller, slik at du kan sammenligne ytelsen mellom andre kort.

Lenke til kommentar
Dersom du ikke hadde vært så hjelpesløs så hadde du funnet informasjon om kortet på produsentens hjemmesider. Håper du leter før du spørr neste gang..

Redigert:

I tillegg finnes det sikkert informasjon på nVidia sin hjemmeside.

Han spurte et enkelt spørsmål! Det er så unødvendig å svare slik på et helt greit spørsmål.

Til trådstarter;

Du finner et Gainward GeForce FX5900"XT" på komplett. Gainward kaller det ultra, men det er et XT. se her

Når det gjelder å finne spesifikasjoner på kortet du kjøper er det ikke så greit, men jeg regner med at Gainward kortet yter bra, siden det er litt overklokket!

lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...