Jantixxyz Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Hei! Jeg klarer plutselig ikke å åpne eldre filer lenger, filer jeg laget i tidligere Word-versjoner. Noen forslag til hvordan jeg kan gjøre det? Jeg bruker Word 2007 nå. Vennlig hilsen Jan Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Hvilken feilmelding får du ? Er problemene kun begrenset til word-filer eller er det andre filer du sliter med å få åpnet ? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Word 2007 skal kunne åpne den direkte. Om du ikke har filen på en disk på maskinen kopier filen til maskinen først. Alternativer kan være: Prøve å åpne filen med LibreOffice - Write Her er en konverter for filer som jeg fant nå, har ikke brukt det selv: www.zamzar.com 1 Lenke til kommentar
Jantixxyz Skrevet 8. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2022 geir__hk skrev (27 minutter siden): Hvilken feilmelding får du ? Er problemene kun begrenset til word-filer eller er det andre filer du sliter med å få åpnet ? Bare Word-filer. Får ingen feilmelding, bare ingen reaksjon når jeg dobbeltklikker. Takk! Lenke til kommentar
Jantixxyz Skrevet 8. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2022 Svein M skrev (22 minutter siden): Word 2007 skal kunne åpne den direkte. Om du ikke har filen på en disk på maskinen kopier filen til maskinen først. Alternativer kan være: Prøve å åpne filen med LibreOffice - Write Her er en konverter for filer som jeg fant nå, har ikke brukt det selv: www.zamzar.com Takk, dette skal jeg prøve litt seinere i kveld eller i morgen! Lenke til kommentar
Jantixxyz Skrevet 8. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2022 Jantixxyz skrev (1 time siden): Takk, dette skal jeg prøve litt seinere i kveld eller i morgen! Tusen takk! LibreOffice løste problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 (endret) 7 hours ago, Jantixxyz said: Jeg klarer plutselig ikke å åpne eldre filer lenger, filer jeg laget i tidligere Word-versjoner. Noen forslag til hvordan jeg kan gjøre det? Ser dette er løst, men et alternativ er å laste opp filen til OneDrive, og logg inn på din OD fra en nettleser. Her har du bl.a. Word, Excel og PowerPoint. Endret 9. mars 2022 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 44 minutes ago, Jantixxyz said: Tusen takk! LibreOffice løste problemet. Fint å høre det løste seg. En ting jeg burde huske å nevne i første post er at Office 2007 ikke er støttet lengre, dvs. har ikke fått sikkerhetsoppdateringer siden 2017. https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/end-of-support-office-2007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå