Gå til innhold

netconnection.no

Anbefalte innlegg

bestillte noen kjøleblokker fra netconnection.no på onsdag 7/1-03... betalte med Visa på siden.....

har enda ikke blitt trukket på kortet, og ingen ordrebekreftelse :(....

noen andre som har hatt probs med netconnection.no?

fikk forresten bekreftelse etter betalingen, og ett nummer jeg måtte ta vare på ved henvendelse :)..

skrev mail til de i går (fredag) klokken 0800, men ikke fått noe svar enda....

det er heller ikke noe telefonnummer man kan nå netconnection på :(

dårlig... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det virker som de er ganske flinke til å rydde opp i rotet sitt. Det virker som hele firmaet er et eneste administrativt ******... Begge gangene jeg har betilt noe har de klusset til et eller annet, men ordnet opp etter seg. Ikke verdens beste nettbutikk akkurat.

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme min erfaring med netconnection så langt ikke er annet enn posetiv. Nå må jeg si jeg ikke forventer pakking og sending samme dag som jeg nesten gjør mot andre som MPX, Komplett og PSData.

1. Jeg mailet for å få råd - Fikk mail etter en time

2. De manglet noe og jeg fikk tips og råd om gode alternativer - Innen en time

3. Sendte inn betailling og en mail ved for å be om endringer - Fikset innen en time

4. De pakket og pakken er sendt (fikk ordrebekreftelsen idag) etter ett par dager.

Helt OK og bra service.. håper det bare holder seg slikt og det ikke kommer masse mangler defekte deler nå.

Faktisk bedre enn de 14 dagene (sålangt) komplett har brukt på å erstatte en vifte på ett skjermkort!!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke handlet der selv, men må legget til at jeg aldri før har hørt om noen webshop som er såpass snill at de fikser et "plaster på såret" når de roter det til. Kommer kanskje til å kjøpe meg et Coolermaster-kabinett der bare for å prøve dem ut (kombinert med svært så billige aluminiumskabinetter selvsagt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...