Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Å spøke med 8. mars er ikke lov. Hva gjør du på denne dagen? Som vanlig - uvasket sovehår og generelt ellers litt andre foreldede kroppslukter - i slitt joggedress - magen stikkende ut - hull på sokkene - beina på bordet - spiser smågodt i hele never - drikker cola - ser på serier - sovner innimellom - snorker litt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Hvorfor heter det fortsatt mandag og ikke hendag? Gjør hvert fall meg forbanna. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Jeg har utrolig mange vitser om dette tema, men det er vel normal anstendighet og en av mange former for respekt som stopper meg. Etter som jeg husker var det ingen på Kvinneforum som hadde skrupler for å vitse om menn på mannsdagen 19 nov. Det var jo også på en fredag... Det ble så euforisk morsomt og grovt at moderator slettet hele tråden der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Kakeshoma skrev (5 timer siden): Gjør hvert fall meg forbanna Det er bra at vi har fokuset på det viktige 😁 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå