Spillredaksjonen Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Anmeldelse: GRID Legends GRID Legends har lært av Netflix og leverer et av de gøyeste bilspillene på lenge. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Det spillet her er serieprodusert middelmådighet. Kjørefysikken er ræva, eller arkade som det blir kalt. Om en spillprodusent lager en kjørefysikk som hverken er morsom/interessant eller har noe med virkeligheten å gjøre - da er det arkade så da er det greit. Dette er det samme dritspillet vi har blitt servert hver eneste gang, og det har aldri vært et bra bilspill. De har copypastet spillet fra 2019. Om man har laget noe bra kan man fortsette å gi det ut i evigheten (skyrim), men å gi ut dette som et nytt spill er rimelig grådig. Nesten sjokkert over 8/10 her gitt teksten. Jeg elsker både skikkelig gode arkadespill og mer simmete spill med kjørestol og ratt/pedal men dette er håpløst ræva. Om du klarer deg uten en C-film som er så lite gjennomtenkt og dårlig skrevet at det blir komisk (ja det er komisk) anbefaler jeg å se på Forza Horizon som er et bedre spill på omtrent alle måter som finnes. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Koser meg veldig, spillet er knallbra og arcade er tipp topp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå