Gå til innhold

Fire kilo utslipp for hvert kilo de produserer: Slik vil Hydro bli miljøvennlige [Ekstra]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Det var et problem med å laste innloggingsskjemaet Vi har oppdaget at grunnleggende funksjonalitet som kreves for å logge inn, er blokkert av nettleseren din. Vi ber deg derfor om å hvitliste sidene våre eller hvitliste domenet piano.io.  Nei takk.  At dere lager noe som ikke funker uten å endre oppsett i leser er deres problem.

Hva koster et abonnement. Sist var prisen 50% rabatt på en annen - ukjent - pris. 

En merkelig måte å markedsføre produkter på. Det er ingen steder å bestille ab heller. 

Jeg har sett godt etter. Ha en god dag.

PS: da kan jeg heretter like godt hoppe over alle Tu linker.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Også her ser en at veldig mye kan gjøres om fokus er på eliminering av CO2-utslipp. For meg ser det ut til at utviklingen på mange områder er akselererende med hensyn til ny teknologi for reduksjon av CO2-utslipp. Her har vi aluminium og et annet eksempel er skipsfart. Nye skip at utstyres med dieselmotorer som bruker ammoniakk som drivstoff. Mye mer interessant er at ethvert skip i dag med dieselmotor kan enkelt bli bygd om til å gå med ammoniakk (i verste fall skifte ut topplokk og nye tanker for ammoniakk). Vi ser også at stadig større ressurser settes inn for å utvikle hydrogenfly (se Airbus) og mindre fly med batteri kommer definitivt. Her venter en særlig på en dobling av energitetthet per vekt.

Utvikling av personelbiler på verdensbasis fremstår som svært langsom i forhold til all annen elektrifisering. Selv elbusser virker å slå i gjennom hurtigere på verdensbasis enn elbiler (for ikke å snakke om elferjer). 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...