Spillredaksjonen Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Neste World of Warcraft-ekspansjon skal avdukes i april Senere på våren skal Blizzard vise frem Warcraft-mobilspillet sitt. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Blir spennende å se hvordan de gjør det framover. De trenger noe positiv publisitet. Men tror OW2 blir dødfødt, diablo sånn helt ok og wow er litt i det blå. Jeg er hvertfall veldig skeptisk til å kjøpe noe fra de ved lansering. De har ikke patchet wc3 enda, som de lovde for et år godt år siden. 2 Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Kan bli morro med Dragon Isle themed expac. No har dei fjerna Arthas ifrå historien .. så får me sjå ka dei finn på ang. Sylvanas. Er litt usikker kordan denne utvidelesen skal gå i forhold til den, no oppbrukte, historien. Men iallefall har dei begynt å høyre litt på spillerene, og har jobbet godt og positivt den siste tida. Me får sjå famover kordan dette utvikler seg. Overwatch er sakte med sikkert på vei til døden. Mobil spill er ikkje nokke eg bryr meg om, det får være til andre 2 Lenke til kommentar
Masimo Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Shaddiz skrev: Kan bli morro med Dragon Isle themed expac. No har dei fjerna Arthas ifrå historien .. så får me sjå ka dei finn på ang. Sylvanas. Er litt usikker kordan denne utvidelesen skal gå i forhold til den, no oppbrukte, historien. Men iallefall har dei begynt å høyre litt på spillerene, og har jobbet godt og positivt den siste tida. Me får sjå famover kordan dette utvikler seg. Overwatch er sakte med sikkert på vei til døden. Mobil spill er ikkje nokke eg bryr meg om, det får være til andre Hei Shaddiz, Har spilt en del wow tidligere frem til ca Mist of Pandaria, så har jeg spilt et par uker ved hver utvidelse, men mister raskt interessen hver gang jeg starter opp igjen... Men hvilken endringer har de gjort, som du ref. til at de hører med på spillerne? Er Shadowlands bedre nå, end ved utgivelsen? Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 1 hour ago, Masimo said: 6 hours ago, Shaddiz said: Kan bli morro med Dragon Isle themed expac. No har dei fjerna Arthas ifrå historien .. så får me sjå ka dei finn på ang. Sylvanas. Er litt usikker kordan denne utvidelesen skal gå i forhold til den, no oppbrukte, historien. Men iallefall har dei begynt å høyre litt på spillerene, og har jobbet godt og positivt den siste tida. Me får sjå famover kordan dette utvikler seg. Overwatch er sakte med sikkert på vei til døden. Mobil spill er ikkje nokke eg bryr meg om, det får være til andre Vis sitat Hei Shaddiz, Har spilt en del wow tidligere frem til ca Mist of Pandaria, så har jeg spilt et par uker ved hver utvidelse, men mister raskt interessen hver gang jeg starter opp igjen... Men hvilken endringer har de gjort, som du ref. til at de hører med på spillerne? Er Shadowlands bedre nå, end ved utgivelsen? Dei har jobba mykje med character forandringer etter meldinger frå spillere. Dei har satt opp eit "players community board" Der langtids spillere og dyktige spillere er blitt ein del av (Ein måtte visst søke plass der, med visse kriterier for å få eit sete ), for å ha innspill videre mtp utvikling av klasser o.l .. tuning av raids/dungeons er gjort med eindel av tilbakemeldingene spillere på ptr har gjort ... Usikker på akkurat kor sant det er, men det er blitt sagt at det at ein no kan crafte Tier set er kommet fra utalelser frå player community boardet for å bistå/gje mulighet til litt meir casual spillere. ( denne har vært snakket om som sant og usant fleire ganger, så det er ikkje heilt greit å finne utav ). Ja, det har vært eindel tørke av "content" i Shadowlands, men den nye 9.2 patchen, som introduserte Zereth Mortis, har vist seg veldig bra .. og mange på forumet takker blizzard for faktisk å høre på spillerene denne gangen. De har og gått hardere ut på bots, multiboxing og kontodeling frå rapporter gitt av spillere. Personlig synes eg at Shadowlands er blitt mykje bedre no, enn ka den var i starten, men .. det er personlig. Eg er casual, og det har kanskje nokke med dette å gjera 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Når endelig D4 kommer ut , henger jeg i et horn på veggen og grå skjegget stikkende ut . Håper hornet har wifi. Lenke til kommentar
Masimo Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Shaddiz skrev: 1 hour ago, Masimo said: 6 hours ago, Shaddiz said: Kan bli morro med Dragon Isle themed expac. No har dei fjerna Arthas ifrå historien .. så får me sjå ka dei finn på ang. Sylvanas. Er litt usikker kordan denne utvidelesen skal gå i forhold til den, no oppbrukte, historien. Men iallefall har dei begynt å høyre litt på spillerene, og har jobbet godt og positivt den siste tida. Me får sjå famover kordan dette utvikler seg. Overwatch er sakte med sikkert på vei til døden. Mobil spill er ikkje nokke eg bryr meg om, det får være til andre Vis sitat Hei Shaddiz, Har spilt en del wow tidligere frem til ca Mist of Pandaria, så har jeg spilt et par uker ved hver utvidelse, men mister raskt interessen hver gang jeg starter opp igjen... Men hvilken endringer har de gjort, som du ref. til at de hører med på spillerne? Er Shadowlands bedre nå, end ved utgivelsen? Dei har jobba mykje med character forandringer etter meldinger frå spillere. Dei har satt opp eit "players community board" Der langtids spillere og dyktige spillere er blitt ein del av (Ein måtte visst søke plass der, med visse kriterier for å få eit sete ), for å ha innspill videre mtp utvikling av klasser o.l .. tuning av raids/dungeons er gjort med eindel av tilbakemeldingene spillere på ptr har gjort ... Usikker på akkurat kor sant det er, men det er blitt sagt at det at ein no kan crafte Tier set er kommet fra utalelser frå player community boardet for å bistå/gje mulighet til litt meir casual spillere. ( denne har vært snakket om som sant og usant fleire ganger, så det er ikkje heilt greit å finne utav ). Ja, det har vært eindel tørke av "content" i Shadowlands, men den nye 9.2 patchen, som introduserte Zereth Mortis, har vist seg veldig bra .. og mange på forumet takker blizzard for faktisk å høre på spillerene denne gangen. De har og gått hardere ut på bots, multiboxing og kontodeling frå rapporter gitt av spillere. Personlig synes eg at Shadowlands er blitt mykje bedre no, enn ka den var i starten, men .. det er personlig. Eg er casual, og det har kanskje nokke med dette å gjera Takk for tilbakemeldingen Shaddiz ;) Spiller selv bare casual, etter din tilbakemelding frister det å starte litt opp igjen :) Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Mobilspill er jo noe av de beste de har. Hearthstone <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå