ask1234 Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 lurer på hvor man kan få tak i ett grafikkort som er ca. like bra som det anbefalte. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 GTX 1070 får du brukt for rundt 3000kr. Enklere blir det ikke 1080 for en tusenlapp mer Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Tror 2500 skal være lett å få kjøpt et 1070 for nå til dags. Ser relativt mange til salgs, har selv et par sånne kort, de er veldig greie. Lenke til kommentar
vinterstum Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Prisene ser nå ut til å konsekvent falle måned for måned, noen snakker endog om msrp før sommeren. Verdifallet blir derfor stort om du kjøper et slikt kort nå, men må man så må man. Jeg anbefaler deg å se i demovare-avdelingen til f.eks. Komplett, med 10% fra komplett club kan det komme noen gode handler der. Lenke til kommentar
Undified Skrevet 29. mars 2022 Del Skrevet 29. mars 2022 Jeg ville ventet. HVIS ethereum går bort fra proof of work (mining) før Q3 2022, det ser sånn ut, vil det bli en hel del billige 30-serie kort på finn.no. Allerede er butikkprisene og bruktprisene på vei ned. Det hele kan kollapse før slutten av juni. Jeg gleder meg til den dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå