Redaksjonen. Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Audi oppdaterer Q4 e-tron – får raskere lading Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 "En vesentlig forskjell er at mens ID.4 får sin oppdatering over internett, må Q4 e-tron inn på verksted for oppdateringen, da den ikke har slike muligheter." Er det dette Audi kaller: “Vorsprung durch Technik” (A Slogan with History: Audi marks 50 Years of “Vorsprung durch Technik”) https://www.audi-mediacenter.com/en/press-releases/a-slogan-with-history-audi-marks-50-years-of-vorsprung-durch-technik-14085 3 Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Snowleopard skrev (2 timer siden): "En vesentlig forskjell er at mens ID.4 får sin oppdatering over internett, må Q4 e-tron inn på verksted for oppdateringen, da den ikke har slike muligheter." Er det dette Audi kaller: “Vorsprung durch Technik” (A Slogan with History: Audi marks 50 Years of “Vorsprung durch Technik”) https://www.audi-mediacenter.com/en/press-releases/a-slogan-with-history-audi-marks-50-years-of-vorsprung-durch-technik-14085 Nei, de har nok hundrevis av andre områder som de kan bruke det begrepet. Sorry, men det blir litt komisk når noen som er så historieløse skal prøve å markere et poeng... 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 AL123 skrev (46 minutter siden): Nei, de har nok hundrevis av andre områder som de kan bruke det begrepet. Sorry, men det blir litt komisk når noen som er så historieløse skal prøve å markere et poeng... Så du klarer ikke annet enn å skape et (elendig) personangrep når du mangler argumenter for at Audi her henger etter eget søsterselskap, og mot sitt eget slagord? Ja, du klarer jammen å få sagt det. Hahaha! 4 1 Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Snowleopard skrev (7 timer siden): Så du klarer ikke annet enn å skape et (elendig) personangrep når du mangler argumenter for at Audi her henger etter eget søsterselskap, og mot sitt eget slagord? Ja, du klarer jammen å få sagt det. Hahaha! Så det er et personangrep når en poengterer at noen er historieløse? Beklager at jeg ikke pakket deg inn i bommul og poengterte hvor flink du var, men det har selvsagt ingenting med personangrep å gjøre. 1 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Etter det jeg kan skjønne så må også Skodaer inn på verksted for å få denne oppdateringen. https://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=56181 Kan virke som de kjører forskjellig hardware i søstermodellene. Eller kanskje Audi bare har gått seg vill i egne tilvalgspakker her. «A du har multimedia upgrade box, MMI pro pluss plus connectivity -pakka. Ja, nei da må du inn på verksted. 4 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 AL123 skrev (6 timer siden): Så det er et personangrep når en poengterer at noen er historieløse? Beklager at jeg ikke pakket deg inn i bommul og poengterte hvor flink du var, men det har selvsagt ingenting med personangrep å gjøre. Du uttaler deg om meg og mine eventuelle kunnskaper ut fra et egentlig morsomt poeng at Audi her ikke er den fremste på noe som må betegnes som et teknisk område. Og altså veldig lite annet som kan grunngi hvor historieløsheten eventuelt viser seg. Altså var det meg du angrep, ikke det jeg skrev. Vel, burde kanskje si unnskyld for å ha sagt noe negativt om et av merkene i favoritt-konsernet ditt, men helt ærlig, det fortjener verken du eller det merket. 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå