Spillredaksjonen Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Halo Infinites samarbeidsmodus blir forsinket 343 Industries trenger mer tid. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Samtidig har også sjefen for halo multiplayer teamet sluttet. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Spillet dør jo mens man venter på oppdateringer som aldri kommer.... 2 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Kan dette være ulempen med å slippe spill også på utdaterte konsoller? Jeg vil anta det er store problemer med å få en Xbox one (last gen) til å kjøre spillet i split screen. 1 Lenke til kommentar
Radford Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 (endret) Det er mange utviklere/utgivere som ikke helt har tatt innover seg hva som forventes av et "live service" spill i disse dager. Jeg føler ikke akkurat at Halo Infinite leverer så bra på akkurat det området. Jeg likte gameplayet i single-player godt (har ikke spilt MP, men regner med det er mer av det samme), men historien er fryktelig middelmådig og jeg har ikke fått spilt det ferdig ennå. Og jeg er en selverklært Halo-fan. Endret 7. mars 2022 av Radford 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Radford skrev (1 time siden): Jeg likte gameplayet i single-player godt (har ikke spilt MP, men regner med det er mer av det samme), men historien er fryktelig middelmådig og jeg har ikke fått spilt det ferdig ennå. Og jeg er en selverklært Halo-fan. Multiplayer delen får en god del kritikk. Dårlige servere, ekstremt med lag, få og dårlige kart, etc. De måtte skru av de større kartene en stund, da de ikke fungerte. Våpenfølelse og slikt er greit, men bruker du en kontroller (også på pc) har du store fordeler over de med mus og tastatur, da kulene blit magnetiske og trekker automatisk mot fiender selv om du ikke sikter på dem. Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 at de idet hele tatt gidder å release campaign uten coop, og så blir det delayed i tillegg? gg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå