Gå til innhold

Lever vi i en slags slum?

Anbefalte innlegg

Tenk på det, det er ingen diskotek, mat-markeder nesten, offentlige bad utenom svømmebaseng, internet-kafeer, det blir jo litt forventet at man skal være avhengig av noe fra karakteren din av så du har noe å gjøre, men det er jo ikke alle som er sånn da, umoralskt anlagt, nå er jo maten og bensin og sånt så dyrt også, hva driver vi med egentlig med å gjøre et land sånn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merydmyk skrev (56 minutter siden):

Tenk på det, det er ingen diskotek, mat-markeder nesten, offentlige bad utenom svømmebaseng, internet-kafeer, det blir jo litt forventet at man skal være avhengig av noe fra karakteren din av så du har noe å gjøre, men det er jo ikke alle som er sånn da, umoralskt anlagt, nå er jo maten og bensin og sånt så dyrt også, hva driver vi med egentlig med å gjøre et land sånn?

Ingen diskotek?? I byen jeg bor i er det for mange av dem. Er mange små badeland i Norge. Mat-marked er det lite av pga mattilsynet. Folk har internett hjemme, så internett kaffer er dødt ut med vhs-leie butikkene. 

Det du skriver i midten forstår jeg ikke.  Norge har den billigste maten i Europa (i forhold til lønningsgrunnlag). At bensinprisene er høye er kjip i hvert fall når Norge er selvforsynt. Nei Norge er ikke en slum, men ja ei heller ikke perfekt. 

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 5
Lenke til kommentar
aklla skrev (2 minutter siden):

Vil anbefalle deg å undersøke hva en slum er..
Dra gjerne å besøk en, men ha gjerne med en guide slik at du kan være litt trygg.

Jeg har på følelsen at TS mener en kulturell slum, og ikke en fattigdoms-slum. Altså han mener det er lite fritidsaktiviteter. 

Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (6 timer siden):

Jeg har på følelsen at TS mener en kulturell slum, og ikke en fattigdoms-slum. Altså han mener det er lite fritidsaktiviteter. 

OK, men da vil jeg heller påstå at Norge var langt mer en "slum" på 1970-tallet. Oslo var etter hva jeg har blitt fortalt en ekstremt kjedelig by.

Lenke til kommentar
Morromann skrev (2 timer siden):

OK, men da vil jeg heller påstå at Norge var langt mer en "slum" på 1970-tallet. Oslo var etter hva jeg har blitt fortalt en ekstremt kjedelig by.

Oslo er ganske kjedelig enda 😋 Min far bodde i Oslo på 70-tallet. Bodde der i rundt to år så ble han lei, og flyttet. 

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...