Merydmyk Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 Tenk på det, det er ingen diskotek, mat-markeder nesten, offentlige bad utenom svømmebaseng, internet-kafeer, det blir jo litt forventet at man skal være avhengig av noe fra karakteren din av så du har noe å gjøre, men det er jo ikke alle som er sånn da, umoralskt anlagt, nå er jo maten og bensin og sånt så dyrt også, hva driver vi med egentlig med å gjøre et land sånn? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 (endret) Merydmyk skrev (56 minutter siden): Tenk på det, det er ingen diskotek, mat-markeder nesten, offentlige bad utenom svømmebaseng, internet-kafeer, det blir jo litt forventet at man skal være avhengig av noe fra karakteren din av så du har noe å gjøre, men det er jo ikke alle som er sånn da, umoralskt anlagt, nå er jo maten og bensin og sånt så dyrt også, hva driver vi med egentlig med å gjøre et land sånn? Ingen diskotek?? I byen jeg bor i er det for mange av dem. Er mange små badeland i Norge. Mat-marked er det lite av pga mattilsynet. Folk har internett hjemme, så internett kaffer er dødt ut med vhs-leie butikkene. Det du skriver i midten forstår jeg ikke. Norge har den billigste maten i Europa (i forhold til lønningsgrunnlag). At bensinprisene er høye er kjip i hvert fall når Norge er selvforsynt. Nei Norge er ikke en slum, men ja ei heller ikke perfekt. Endret 6. mars 2022 av Mr.Duklain 5 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 (endret) Vil anbefalle deg å undersøke hva en slum er.. Dra gjerne å besøk en, men ha gjerne med en guide slik at du kan være litt trygg. Endret 6. mars 2022 av aklla 3 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 aklla skrev (2 minutter siden): Vil anbefalle deg å undersøke hva en slum er.. Dra gjerne å besøk en, men ha gjerne med en guide slik at du kan være litt trygg. Jeg har på følelsen at TS mener en kulturell slum, og ikke en fattigdoms-slum. Altså han mener det er lite fritidsaktiviteter. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Mr.Duklain skrev (6 timer siden): Jeg har på følelsen at TS mener en kulturell slum, og ikke en fattigdoms-slum. Altså han mener det er lite fritidsaktiviteter. OK, men da vil jeg heller påstå at Norge var langt mer en "slum" på 1970-tallet. Oslo var etter hva jeg har blitt fortalt en ekstremt kjedelig by. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 (endret) Morromann skrev (2 timer siden): OK, men da vil jeg heller påstå at Norge var langt mer en "slum" på 1970-tallet. Oslo var etter hva jeg har blitt fortalt en ekstremt kjedelig by. Oslo er ganske kjedelig enda 😋 Min far bodde i Oslo på 70-tallet. Bodde der i rundt to år så ble han lei, og flyttet. Endret 7. mars 2022 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå