Kajac Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 Finnes det noen brukbare, små MP3-spillere fremdeles? Da med fysiske knapper, og som aller helst kan drives av vanlige AA/AAA batterier? Skjerm er et pluss, men det aller viktigste er mulighet til å betjene den i blinde. Om ikke det finnes nytt, er det noen gode, bruke å anbefale? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 Selges ikke iPod ny lenger? Ellers må du kanskje på finn.no for å kjøpe brukt. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 6. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2022 Bare iPod Touch, som dessverre også kun har touch-skjerm 😔 Jeg hadde en Creative MuVo V200 for mange år siden. Kunne godt tenke meg noe tilsvarende. Gjerne med bluetooth. Og selvfølgelig mer enn 128 mb minne Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 (endret) Ser ut til at der er noen å velge i: Best pris på MP3-spillere - Sammenlign priser hos Prisjakt og her: MP3-spiller - Godt og oversiktlig utvalg | Elkjøp (elkjop.no) Endret 6. mars 2022 av Svein M Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 AA/AAA batterier tror jeg nok blir et noe vanskelig kriteria, men av det jeg klarer å finne så har en spillere som denne Sony Walkmannen https://www.prisjakt.no/product.php?p=3648620 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 7. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2022 Har funnet noen, bla. de som det linkes til her, samt noen fra SanDisk, men må si jeg er skuffet over utvalget. Selv om smarttelefonen for lengst har tatt over på generelt grunnlag, hadde jeg trodd det fremdeles fantes flere enkle MP3-spillere. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Sansa Clip-spillerne finnes vel enda? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 7. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2022 sedsberg skrev (8 minutter siden): Sansa Clip-spillerne finnes vel enda? Jepp, blant de eneste. Og det er en SanDisk Clip Sport Plus jeg vurderer sterkest nå, da den har bluetooth Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Jeg tror det finnes ganske mye i utenlandske nettbutikker. Men det kan nok finnes noen varianter i norske butikker også, det er ikke alt som finnes som dukker opp i prisjakt.no. Her fant jeg noen til: mp3 spiller | Kjell.com Lenke til kommentar
Iki Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Nå for tiden går de under navnet "DAP" altså en digital audio player. Duet.no (butikk i Bergen og Oslo) selger blant annet fra et velkjent merke som heter Fiio. https://www.duet.no/produkt/fiio-m3k/ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Ville vært skeptisk til en side som selger svindelprodukter som "audiophile" nettverkskabler. 1 Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Sony NWZ-B183 | Dustinhome.no Ikke AA/AAA, vel å merke. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 (endret) To av smartklokkene mine har hatt "mp3 spiller" funksjon hvor man kan spille av musikk fra dem og til Bluetooth hodetelefoner offline. Sånn tips om det er musikk under trening eller noe du er ute etter. Endret 8. mars 2022 av Complexity Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 sedsberg skrev (57 minutter siden): Ville vært skeptisk til en side som selger svindelprodukter som "audiophile" nettverkskabler. Litt usikker på om det var et forsøk på å være morsom eller ikke, men Duet er en særdeles seriøs aktør, selv om de selger en del snakeoil hifi produkter. 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 (endret) Aliexpress har, disse gamle som bruker AAA. Aliexpress, ulike varianter av denne typen. Forslag fra Finn. Jeg bruker enda min Canyon. Endret 8. mars 2022 av ^fmj Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 On 3/7/2022 at 8:33 AM, Kajac said: Har funnet noen, bla. de som det linkes til her, samt noen fra SanDisk, men må si jeg er skuffet over utvalget. Selv om smarttelefonen for lengst har tatt over på generelt grunnlag, hadde jeg trodd det fremdeles fantes flere enkle MP3-spillere. Problemet er etter smarttelefoner så har andre elektroniske duppedingser blitt dårligere. For eksempel "dumme" mobiltelefoner var mye bedre og mer avansert før. Også MP3 spillere kom i rikt utvalg før, nå er det svært dårlig. Sony har alltid vært på topp, men når de kommer med oppladbart batteri så er det også begrenset hvor lenge de holder. 1 Lenke til kommentar
epifant Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 iPod Shuffle? + knall å bruke i blinde - må synkroniseres med en datamaskin - må lades iblant (med tilrettelegging ala ladekabel på fast plass kan de fleste fikse det også greit på egenhånd) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 1 hour ago, Evil-Duck said: Litt usikker på om det var et forsøk på å være morsom eller ikke, men Duet er en særdeles seriøs aktør, selv om de selger en del snakeoil hifi produkter. Når noen prøver å lure kundene sine er de ikke spesielt seriøse. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 sedsberg skrev (6 minutter siden): Når noen prøver å lure kundene sine er de ikke spesielt seriøse. er komplett.no og en useriøs butikk fordi de har produkter som dette i sortimentet sitt? https://www.komplett.no/product/1192713/datautstyr/pc-tilbehoer/kabler/stroemkabler/supra-stroemkabel-lorad-25-spc-cs-eu-2-m Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Delvis ikke, men det var langt unna prisene til Duet. https://www.duet.no/produkt/chord-music-stromkabel/ 84-000kr. for en 2 meters strømkabel er ren svindel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå