Gå til innhold

MP3-spiller. Finnes det noe fremdeles?

Anbefalte innlegg

Finnes det noen brukbare, små MP3-spillere fremdeles? Da med fysiske knapper, og som aller helst kan drives av vanlige AA/AAA batterier? Skjerm er et pluss, men det aller viktigste er mulighet til å betjene den i blinde. 

Om ikke det finnes nytt, er det noen gode, bruke å anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare iPod Touch, som dessverre også kun har touch-skjerm 😔

Jeg hadde en Creative MuVo V200 for mange år siden. Kunne godt tenke meg noe tilsvarende. Gjerne med bluetooth. Og selvfølgelig mer enn 128 mb minne :)

Lenke til kommentar

Har funnet noen, bla. de som det linkes til her, samt noen fra SanDisk, men må si jeg er skuffet over utvalget. Selv om smarttelefonen for lengst har tatt over på generelt grunnlag, hadde jeg trodd det fremdeles fantes flere enkle MP3-spillere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
sedsberg skrev (57 minutter siden):

Ville vært skeptisk til en side som selger svindelprodukter som "audiophile" nettverkskabler.

Litt usikker på om det var et forsøk på å være morsom eller ikke, men Duet er en særdeles seriøs aktør, selv om de selger en del snakeoil hifi produkter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
On 3/7/2022 at 8:33 AM, Kajac said:

Har funnet noen, bla. de som det linkes til her, samt noen fra SanDisk, men må si jeg er skuffet over utvalget. Selv om smarttelefonen for lengst har tatt over på generelt grunnlag, hadde jeg trodd det fremdeles fantes flere enkle MP3-spillere.

Problemet er etter smarttelefoner så har andre elektroniske duppedingser blitt dårligere. For eksempel "dumme" mobiltelefoner var mye bedre og mer avansert før. Også MP3 spillere kom i rikt utvalg før, nå er det svært dårlig. Sony har alltid vært på topp, men når de kommer med oppladbart batteri så er det også begrenset hvor lenge de holder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Evil-Duck said:

Litt usikker på om det var et forsøk på å være morsom eller ikke, men Duet er en særdeles seriøs aktør, selv om de selger en del snakeoil hifi produkter.

Når noen prøver å lure kundene sine er de ikke spesielt seriøse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...