Nyidag Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Hvorfor sendes ikke bare James Bond, Mc Claine eller Mission Impossible bort til Russland og gjør slutt på elendigheten, alle tre er jo godt kjente på russisk jord Lenke til kommentar
Slakter Hansen Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 20 hours ago, geir__hk said: På en slags syk måte, så klarer jeg å finne en slags misunnelse for antatt betalte troll slik som dette. Trollet kan gjerne kalle det for "indre demoner". Jeg tror kanskje trollet tenker på den følelsen av å se på utbombede bygninger, enorme flyktningestrømmer etc. Ja, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg føler et ubehag, til og med fysisk. Tror det er menneskelig å reagere slikt overfor et åpenbart overgrep man kun kan observere uten å ha makt til å gjøre noe med det. På den måten kan jeg i denne tiden på en måte si at jeg misunner disse trollene som holder med overgriperen. Kanskje disse trollene opplever det som en strøm av gode nyheter. Sånn sett så tar nok trollene feil. Uteblivelse av ubehag knyttet til situasjonen (gitt at man følger med i nyhetsbildet) tror jeg må knyttes opp mot psykopati eller andre mentale lidelser. Så når trollene bruker begrep som "indre demoner" for å beskrive medmenneskelighet så forteller det egentlig veldig mye om disse trollene. Hvordan var føleriet ditt når norske fly fra stor høyde bombet Libya? Kansje ikke så tårevåte? Feil lukt og feil farve? 1 Lenke til kommentar
<generisk_navn> Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Slakter Hansen skrev (2 minutter siden): Må ikke dokumentere historien. Bare oppfordre deg til å lese bøker, hvorpå kan lånes på bibliotek eller kjøpes via nett Jammen; du farer jo med løgn! Sånn, nå kan du bevise at jeg tar feil 😉 Lenke til kommentar
Slakter Hansen Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 1 minute ago, Nyidag said: Hvorfor sendes ikke bare James Bond, Mc Claine eller Mission Impossible bort til Russland og gjør slutt på elendigheten, alle tre er jo godt kjente på russisk jord Ja eller Fantomet, Tarzan eller Mikke Mus som krigsforbrytelses etterforsker? Lenke til kommentar
Slakter Hansen Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 1 minute ago, 3L5Y3RE8 said: Jammen; du farer jo med løgn! Sånn, nå kan du bevise at jeg tar feil 😉 Helt ærlig bryr jeg meg katten om hva der generiske nicket 3L5Y3RE8 mener om saken. Historie er historie og andre klarer seg fint uten at du velger å sette deg inn i den. Lenke til kommentar
Penguin Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 Hvorfor "ditt"? Og ikke "vårt"? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå