Gjest Baardsen Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 (endret) Fred være med deg....men ikke alltid. Har du egentlig tenkt over hva du skal gjøre om flyalarmen denne gang faktisk ikke bare er en øvelse? Egentlig helt absurd å tenke tanken men Russland er jo tross alt naboen vår vel og merke langt nord men nå ser det jaggu ut som Putin er troendes til å starte tredje verdenskrig. Det dreier seg kanskje ikke om en invasjon i første omgang men kryssermissiler og bombefly kan fort jevne en bydel eller to. Har du egentlig tenkt denne tanken og har du en plan for dette? Endret 4. mars 2022 av Gjest Baardsen Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 Tenkt tanken ja Men det er umulig å vite hvordan det evt starter, er det atombomber så er det nok ikke mye å gjøre Er det vanlige bomber så er det vel tilfluktsrom Har ikke noen plan for hva en burde gjøre om plutselig alarmen går Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 Nærmeste bomberom med så mye jeg klarer/rekker av vann, hermetikk, førstehjelpsskrin og på med varme klær. Med god nok tid hadde jeg rømt landet hvis det var lokal konflikt. Lenke til kommentar
Gjest Baardsen Skrevet 4. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2022 (endret) 4 minutes ago, Comma Chameleon said: Nærmeste bomberom med så mye jeg klarer/rekker av vann, hermetikk, førstehjelpsskrin og på med varme klær. Med god nok tid hadde jeg rømt landet hvis det var lokal konflikt. Hvilket land hadde du rømt til da? Bor i en by full av bunkere fra andre verdenskrig så er vel heldig sånn. For min del så virker distriksnorge plutselig ganske attraktivt. Endret 4. mars 2022 av Gjest Baardsen Lenke til kommentar
Helm Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 Lage omelett og håpe jeg er heldigere enn naboen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 (endret) Har bomberom i kjellern i blokka vår men lite hermetikk der nede, tror det brukes som småboder til alle leilighetene Endret 4. mars 2022 av Bytex Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 Mest fristende å gå ut og bli ferdig med det. De bildene fra Ukraina nå ... hva er det å overleve for? En grushaug? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 :utakt skrev (6 minutter siden): Mest fristende å gå ut og bli ferdig med det. De bildene fra Ukraina nå ... hva er det å overleve for? En grushaug? Ukraina er et stort land. Skadene så langt er enorme, men å si det ikke er noe igjen å overleve for er å ta veldig hardt i. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå