Gå til innhold

Gi 100 milliarder til humanitær og flyktningestøtte

Anbefalte innlegg

Norge vil etter alt å bedømme tjene minimum 1000 milliarder i EKSTRA inntekt pga. høye gass og oljepriser bare i 2022.. Dette på bekostning av Ukraina og europa.  Hvorfor gir vi ikke da minimum 100 milliarder (10% av EKSTRA inntekten) til humanitær støtte og til å støtte europa i håndteringen av flyktningekrisen? Ja, jeg vet vi har gitt 2 milliarder... Det er INGENTING!! Verden ser på oss! Verden ser på hvordan vi tjener oss enda rikere på denne elendigheten og JA de kommer til å dømme oss i fremtiden! Hvordan kan vi forvente at NATO skal stille opp for oss, når vi ikke stiller opp? Norge har i praksis ikke et forsvar og Norge ville falt før NATO hadde rukket å respondere, så hvis vi skal forvente at NATO  skal frigjøre Norge i et slikt tillfelle så må verden se at vi også gjør noe... Norges sverd er penger! Gi 100 milliarder nå! Grådighet lenge leve!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
8 hours ago, Rudde said:

Nei.

Jeg kan ta feil.. Jeg bare klarer ikke å se hvordan, så gjerne forklar hvorfor du sier nei... Jeg føler Norge er som strømselskapene i Norge nå som har tidenes julebor og feirer og jubler over andres elendighet...

Endret av Jyn/yang
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...