Jyn/yang Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 Norge vil etter alt å bedømme tjene minimum 1000 milliarder i EKSTRA inntekt pga. høye gass og oljepriser bare i 2022.. Dette på bekostning av Ukraina og europa. Hvorfor gir vi ikke da minimum 100 milliarder (10% av EKSTRA inntekten) til humanitær støtte og til å støtte europa i håndteringen av flyktningekrisen? Ja, jeg vet vi har gitt 2 milliarder... Det er INGENTING!! Verden ser på oss! Verden ser på hvordan vi tjener oss enda rikere på denne elendigheten og JA de kommer til å dømme oss i fremtiden! Hvordan kan vi forvente at NATO skal stille opp for oss, når vi ikke stiller opp? Norge har i praksis ikke et forsvar og Norge ville falt før NATO hadde rukket å respondere, så hvis vi skal forvente at NATO skal frigjøre Norge i et slikt tillfelle så må verden se at vi også gjør noe... Norges sverd er penger! Gi 100 milliarder nå! Grådighet lenge leve! 2 Lenke til kommentar
Jyn/yang Skrevet 4. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2022 (endret) 8 hours ago, Rudde said: Nei. Jeg kan ta feil.. Jeg bare klarer ikke å se hvordan, så gjerne forklar hvorfor du sier nei... Jeg føler Norge er som strømselskapene i Norge nå som har tidenes julebor og feirer og jubler over andres elendighet... Endret 4. mars 2022 av Jyn/yang Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Kan ikke alle disse menneskene som ønsker å gi bort andre sine penger starte med å gi bort sine egne? 2 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 5 hours ago, scuderia said: Kan ikke alle disse menneskene som ønsker å gi bort andre sine penger starte med å gi bort sine egne? Hva har fondsforvaltere med dette å gjøre? 1 Lenke til kommentar
Visningsnavnet er i bruk Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Nei, de pengene bør brukes her. Vi trenger droner, antiluftskyts, panservern, etc. Til oss selv, ikke for å sende ut av landet. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Norge burde investere i Ukraina når krigen er vunnet. Og benytte bistandsbudsjettet til humanitær hjelp. Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 (endret) Ja, vi kan gi bort 500 milliarder. Ukrainerne og polakkene deler samme kultur så trives som plommen i egget. De kan bruke penge på bygge opp landet, et slags marshallhjelp. Endret 11. mars 2022 av bruker-540634 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 (endret) Problemet er bare at hver gang staten blar opp for bistand i utlandet så er det noen rikinger som lurer til seg mesteparten av pengene. Endret 11. mars 2022 av PosteMonopolet 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå