Kirukk Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Hei.. Kan noen sette på en outline på dette bildet.. det skal være svart.... og rette opp den ovale sirkelen i midten.. Endret 10. januar 2004 av Kirukk Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 ja.. værsågod her er det Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvem bilde? Og hvor kommer alle disse halv frekke spm fra.... kanskje bare meg men følte denne litt, jeg krever at ene av dere gjør. Sier i hvertfall værså snill eller takk på forhånd. Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvem bilde? Og hvor kommer alle disse halv frekke spm fra.... kanskje bare meg men følte denne litt, jeg krever at ene av dere gjør. Sier i hvertfall værså snill eller takk på forhånd. Helt enig med deg Svendsen. Det har etterkvart utartet seg en litt frekk tone fra en god del sprørrere her i denne delen av forumet. Det er tross alt noen folk som liker å holde på med sånne ting, og gjør det gjerne, men ikke med en dårlig tone fra personen som spør. Da er til slutt ingen som gidder å hjelpe til med noe lenger. Lenke til kommentar
Kirukk Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Hei.. Hvor har jeg skrevet med frekk tone??? Jeg holdt på å teste for å vise bildet.... DA jeg trykket på forhåndsvisning fikk jeg ikke fram bildet..så jeg trykket post for å skjekke om bildet ble vist frem... Hei.. Kan noen sette på en outline på dette bildet.. det skal være svart.... og rette opp den ovale sirkelen i midten.. Og det her var alt jeg skrev.... Er det her dårlig tone fra meg??? Hmm..Da må jeg si sorry... Det var ikke meningen det.. men jeg har ikke skrevet ferdig innleget.. jeg pleier som regel å skrive Takker på slutten på alle mine innlegg.. Takker. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 legg in URL til bilde du, lettere det. Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 han skrev jo "på forhånd takk" i topic beskrivelsen... Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) han skrev jo "på forhånd takk" i topic beskrivelsen... EDIT? ikke vet jeg.. I hensyn til min lille kommentar, så var det ikke bare trådstarter av denne tråden jeg mente, men sånn generelt, og da inkluderere jeg også meg selv. EDIT Endret 10. januar 2004 av huf Lenke til kommentar
Kirukk Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Hei... Jeg får ikke vist bildet.... Og det er til det jeg bruker edit og tester... men jeg får det ikke opp.... Så da stopper jeg heller her...enn å få flere misforståelser... men uansett..... Takker. Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hmm, du får det ikke opp? Hvilken server er det du bruker å publisere bildet ditt med? Prøv som arve sier å bare poste url'en til bildet ditt, og se om vi kan aksessere det da. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Sorry leste nok ikke topic bra nok. Men det var sånn: SKAL ha og rett opp den ovale. Det hele kunne være formulert litt mer vennlig. I mine "øre" virka det litt sånn... GJØR DET NÅ OG AKKURAT SOM JEG SKAL HA DET. Ikke om det er mulig å få til Men som huf sa, har vært en del av det nå. Kanskje det var noe med det berømte begret??? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Drit nå i det! Få opp bildet du, så skal jeg lage outlinen for deg uten noe mer om og men! Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Drit nå i det! Få opp bildet du, så skal jeg lage outlinen for deg uten noe mer om og men! Problemet er at han ikke får opp det hersens bildet. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Problemet er at han ikke får opp det hersens bildet. Forstår jo det dah... Trådstarter; evt kan du msn'e det til meg (msn i profil) så kan jeg legge det opp her om du vil. Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg har prøvd å få han til å si hvilken server han benytter, men ingen respons til nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå