Svendsen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 AH! Konge! Den nye er über... Men nå lar vi tråden dø i fred dere... Den gjør seg bedre sammen med den gamle mannen som avataren er henta fra.. True... men da kommer ikke skilte frem alt prøvd. Men er DENNE haltan svarte på Men nå er vi way OT her og slemme Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Første som meg: billig. - > blir litt for, ehmm ... hva skal jeg si? dårlig? - headeren er altfor svak. vet dette er meningen, seff, men du overdrev kanskje litt - ikke en eneste frisk farge å finne. ikke design uten sprelske farger! - likte ikke grønnfargen på old news - merkelig den dingsen til høyre på menyen - fonta på menyen er for blurra - litt langt mellom toppen og starten på headeren - ville gjort noe med hovedfeltet - igjen en standard brush i headeren - synes du har blandet litt mange stiler + likte den detaljen med W'en i headeren Likte designet ditt, det er ikke det, men kanskje ikke helt min smak? Hva er egentlig din smak? hehe Synes siden var skikkelig bra.. *stjele ideer, hysssj* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 AH! Konge! Den nye er über... Men nå lar vi tråden dø i fred dere... Den gjør seg bedre sammen med den gamle mannen som avataren er henta fra.. True... men da kommer ikke skilte frem alt prøvd. Men er DENNE haltan svarte på Men nå er vi way OT her og slemme Ah.. Men uans; bildet er konge da.. (snakker om 'code html'-tingen) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 PoleCat: Pass deg, så jeg ikke dekalibrerer fargene dine! satyrium: Pass deg, eller så gidder jeg ikke å hjelpe deg med _din_ skjerm. Mohahaha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå