Prowl Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Har jobbet med nytt layout i dag: HER Headeren er ikke helt ferdig, skal skaffe meg et bra 3Dprogram først.. dette er kun sånn ca. hvordan siden vil se ut. Kommentarer? Kritikk? Bedre en de to jeg lagde i går? ( 1 og 2 ) Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Nice den, bedre enn de andre... Men hva med litt farger, synes den ble itt grå og blass... Kan jo hende det kommer i header. Dessuten hadde du jo en tråd på dette? Hvorfor ikke bruke den, thats what I do Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Likte den _meget_ godt. Very nice arbeid. Eneste jeg har å utsette, er at fonten på contenten var kanskje en smule stor. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Fin side! Men fjern scanlines som bakgrunn på innholdet, det forstyrrer teksten. Litt meir farger kanskje? _litt_? Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Hmm... ja jeg kommer nok til å få en litt sterkere beige-farge i headeren når den er klar men om jeg skal ha noe spessielt mer farge enn det vet jeg ikke enda. Takk for tilbakemeldingene... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 For å si det første som slo meg; MEGET BRA! Ville likt å se logoen uten ">"-tegnet da. Ellers har jeg ikke noe konstruktivt å komme med, dette var meget bra og _mye_ bedre enn de to andre. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Ja, dette var bedre, men jeg synes fortsatt at designet preges av litt "lettvindte" og uoriginale grafiske effekter. PoleCat: Pass deg, så jeg ikke dekalibrerer fargene dine! Lenke til kommentar
DreieR Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg synes det var utrolig flott! har du laget flere tidligere? Er du interessert i å lage en side for meg? (betaler selvsagt) Vil gjerne se eventuelle andre greier du har laget. stå på! Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Er du interessert i å lage en side for meg? (betaler selvsagt) Vil gjerne se eventuelle andre greier du har laget. stå på! Kanskje det...? Endret 10. januar 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg synes det var utrolig flott! har du laget flere tidligere? Er du interessert i å lage en side for meg? (betaler selvsagt) Vil gjerne se eventuelle andre greier du har laget. stå på! [OT] Hva betaler du for en vevside..? [/OT] Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Første som meg: billig. - > blir litt for, ehmm ... hva skal jeg si? dårlig? - headeren er altfor svak. vet dette er meningen, seff, men du overdrev kanskje litt - ikke en eneste frisk farge å finne. ikke design uten sprelske farger! - likte ikke grønnfargen på old news - merkelig den dingsen til høyre på menyen - fonta på menyen er for blurra - litt langt mellom toppen og starten på headeren - ville gjort noe med hovedfeltet - igjen en standard brush i headeren - synes du har blandet litt mange stiler + likte den detaljen med W'en i headeren Likte designet ditt, det er ikke det, men kanskje ikke helt min smak? Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg kan si meg enig i det meste du sier Dunestar...Jeg er ikke helt fornøyd enda, skal prøve meg på flere layouts men neste gang skal jeg nok endre stil helt.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg kan si meg enig i det meste du sier Dunestar...Jeg er ikke helt fornøyd enda, skal prøve meg på flere layouts men neste gang skal jeg nok endre stil helt.. Jeg føler meg litt slem nå. Sa endel minus om din kreasjon. Vil bare understreke: sida di er najs! Bare ikke helt min stil. Stå på! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det jeg ville gjort er: beholdt menyen; den likte jeg veldig godt de to tynne barene.... Smelta de to bannerene sammen til en med litt mer farge.... ta bort scanline ihvertfall fra der det er hovedtekst. nice utgangspunkt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Humms, egentlig ganske lekker side, men ja, den trenger FARGER . Ellers meget godt utført og egentlig litt sexi. Svendsen: På tide å bytte avatar? *hint* Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Svendsen: På tide å bytte avatar? *hint* Sorry for OT Bare venta på at noen skal kommentere den , er den ikke knæsj ??? hehe Har tenkt tanken Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Svendsen: På tide å bytte avatar? *hint* Sorry for OT Bare venta på at noen skal kommentere den , er den ikke knæsj ??? hehe Har tenkt tanken Den er dritstygg. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Svendsen: På tide å bytte avatar? *hint* Sorry for OT Bare venta på at noen skal kommentere den , er den ikke knæsj ??? hehe Har tenkt tanken Den er dritstygg. Nei da Skål Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 AH! Konge! Den nye er über... Men nå lar vi tråden dø i fred dere... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 AH! Konge! Den nye er über... Men nå lar vi tråden dø i fred dere... Den gjør seg bedre sammen med den gamle mannen som avataren er henta fra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå