salomo Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Etter at jeg byttet fra ISDN til online via kabel(512/128) så kommer jeg ikke inn på mail serveren. Hva er det jeg gjør galt? Accont: online.no Server: online.no pop3 server Explorer virker uten prob. A time-out occurred while communicating with the server. Account: 'online.no', Server: 'online.no', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC19 Har XP Lenke til kommentar
salomo Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Virket av og til de første dagene etter installasjonen... Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Hva mer står der i oppsette for mailkonto? Hvordan står den til å koble til f.eks.? Eivind. Lenke til kommentar
yalla Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 pop-server: pop.online.no smtp-server: smtp.online.no Dette funker i alle fall fint her.. OfficeWin XP Lenke til kommentar
salomo Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 Quote: On 2002-03-09 12:41, eivindbirkeland skrev:Hva mer står der i oppsette for mailkonto?Hvordan står den til å koble til f.eks.?Eivind. Skjønner ikke helt hva du mener. Prøvde å laste ned news på online.no, men det var "unable to connect the server" :sad: Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Quote: On 2002-03-09 15:54, salomo skrev: Quote: On 2002-03-09 12:41, eivindbirkeland skrev: Hva mer står der i oppsette for mailkonto? Hvordan står den til å koble til f.eks.? Eivind. Skjønner ikke helt hva du mener. "oppsette"... Haha, i dag kan jeg ikke skrive engang... Vel, nok om det... Det jeg egentlig spør om er; kobler kontoen til via "alle tilgjengelige"? Hvis den f.eks. fremdeles står til å koble til via ISDN...? Hvis du bruker Outlook Express, sjekker du dette via Tools (Verktøy) -> Accounts (Konti (eller kontoer som de så fantastisk har oversatt det med...)). Der ser du hvordan kontoen din kobler til. Quote: Prøvde å laste ned news på online.no, men det var "unable to connect the server" :sad: Hvem har du kabel hos? Telenor? Eivind. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 Har kabel hos Telener... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå