Boralis Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 OK, har nå innstalert A64 på et asus k8v og må si dette ser dårlig ut, ikke godtar det OCZ eller TwinMos minne, men en apacer 333 brikke godtok det og går jeg i bios og forandrer på noe så nekter det å starte, det er nok at jeg diabler asus logoen så er det stopp Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Fått skikkelig mandags-varer du da... Og på en lørdag av alle ting. Hvem cpu ble det? 3000+ eller 3200+? har lest flere steder at folk oppgraderer bios for at det skal funke. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 er det NON-ECC ram du bruker. noen sier at man må ha non-ecc ram til disse hk. men vet ikke om det er vanlig ram-brikker. Lenke til kommentar
Noty Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Rart det ikke fungerte med twinmos minnet. Har kjørt med twinmos selv, før jeg byttet til corsair. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Har oppdatert bioe og har vanlige ram brikker , det er jo det som skal vere på dette. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Se nederst på denne siden å se om du finner minnebrikkene du har prøvd. Lenke til kommentar
Noty Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Slet litt selv med å få kortet til å fungere i starten. Viste seg at det var en bios innstilling jeg hadde oversett. Husker desverre ikke hva det var. Nå så er alt stabilt og fint. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Snekkern: Hva slags problem har du med disse brikkene? Vet ikke om noen som ahr hatt problemer med annet enn Twister minne. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Snekkern: Hva slags problem har du med disse brikkene? Vet ikke om noen som ahr hatt problemer med annet enn Twister minne. Den starter ikke i det hele tatt med dem, dama sier at mem test faild. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Da ville jeg nesten tro at brikkene/cpuen din(e) er en smule skadet. Men det ville engentlig vært rart. Er det 256 mb twinmos brikker du har? Jeg har testet dem og de funket helt fint på mitt oppsett. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 De kjører helt feilfritt på xp 2500 og på pentiumen det samme gjelder OCZ brikkene. men på dette kortet går de ikke. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Har nå prøvd med twinmos 256 og disse går bra men samme brikkene med 512 går ikke. Har og kjørt en 2d mark test med cpu klokket til 2150 som er maks den klarer + grafikkortet klokket til maks og fikk bare 22000 p mot 23519 på pentiumen med samme grafikkort og samme kjøling. Tror det blir en retur over helgen ja Lenke til kommentar
airguard Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Dette var synd, er ausus kranglete med disse brikkene ? (evnt sjekket forumet hvis asus har et) Det kan jo ikke være brikkene da du får brukt de på en annen maskin, ei heller cpu da den går med 333 brikkene. mitt gugabyte går fint med kinston hyperx 2*256 3500minne. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Vel nå fungerer det med 256 Twinmosbrikkene men synest ytelsen var/er skuffende lav i forhold til P4 3,2 som jeg er vant med. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Tror det blir en retur over helgen ja Skulle vel nesten tro at garantien røyk ved overklokking Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Rart den kommer så bra ut på tester da Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Vel nå fungerer det med 256 Twinmosbrikkene men synest ytelsen var/er skuffende lav i forhold til P4 3,2 som jeg er vant med. Du mener 4GHz Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Vel, 256MB er ikke akkurat allverden må du huske. I tillegg virker det jo som noe er HELT på jordet siden det funker dårlig, og når man da tar i betraktning din blod-klokkete p4 så er det klart den yter "dårlig". Ta en retur og få deg et nForce3 kort heller (yter dårligere stock, men klokker bedre) og se om det hjelper noe. Ellers ønsker jeg deg lykke til. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Vel nå fungerer det med 256 Twinmosbrikkene men synest ytelsen var/er skuffende lav i forhold til P4 3,2 som jeg er vant med. Du mener 4GHz Nei får lavere ytelse/score i alle 3d mark tester med denne på std sammenlignet med 3,2 på std innstillinger. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Vel, 256MB er ikke akkurat allverden må du huske. I tillegg virker det jo som noe er HELT på jordet siden det funker dårlig, og når man da tar i betraktning din blod-klokkete p4 så er det klart den yter "dårlig". Ta en retur og få deg et nForce3 kort heller (yter dårligere stock, men klokker bedre) og se om det hjelper noe. Ellers ønsker jeg deg lykke til. Vel nå er det jo 256 brikker i P4 og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå