baldviking Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Min mor trenger ny PC da hennes gamle fra 1999 begynner å dra på årene. Hun bruker den rimelig mye og er litt knyttet til den. Hun kaller den...hm...hm...Nasse Nøff... Så hvor ***** får jeg kjøpt et kabinett for å mekke ny PC til henne som ser ut som/minner om Nasse Nøff...? Lenke til kommentar
simes Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Kan jo finne opp et nytt navn og bruke en av disse? Pusi? Pingy pingvin? Håper virkelig noen er flinkere til å finne opp navn enn meg... Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 De var jo i alle fall søte... Dog er jeg mest på jakt etter en liten og lubben gris, men microplex var nyttig link, viste ikke det var så mange heftige kabinett å få kjøpt. Noen som vet om det går an å pakke inn et kabinett i f.eks et tøydyr...? Må jo ha åpning bak for kjøling såklart... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 En idee kan være å kjøpe et shuttel minisystem, og lakke det om rosa. Så kan hun ha den på pulten ved monitoren så hun kan se på den. Så kan dere kanskje lime fast noe ting og tang på den så den minner mer om en gris. AKIRA Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det finnes gode tabletter for sånt i dag.................:-) Lenke til kommentar
WaRFaiR Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det finnes gode tabletter for sånt i dag.................:-) Hehe, hvis det ikke allerede er spist for mange gode tabletter! Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Shuttel/barebone var genialt forslag, AKIRAx24. De har jo rett fasong også... Hun er veldig kunstnerisk, kommer sikkert av alle tablettene hun har spist (se innlegg ovenfor) så litt ekstra pynt skal vi nok få til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå