ray001 Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 Har den nye Samsung Galaxy S22 ultra og NORDVPN. Men det kommer opp feil melding hele tiden. Selv om at app ikke er startet / aktiv. Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 Hvilken melding skulle du egentlig fått 😜? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 28. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2022 Er det jobb Outlook mailen /Teams så gjør dette? At det ikke like VPN programmet? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 28. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2022 Gjest MKII skrev (1 minutt siden): Hvilken melding skulle du egentlig fått 😜? At appen stopper opp, og sikkert har batteri drain og CPU / minne forbruk? Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 Regner med at du mente "feilmelding"? Det du skrev var at du fikk "feil melding", eller med andre ord en annen melding enn den du skulle fått... https://no.wikipedia.org/wiki/Særskriving Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 Kan NordVPN være satt opp til å starte automatiskt, men feiler på grunn av inkompatibilitet med andre app-er/telefonen? Er NordVPN avhengig av en eller flere andre app-er som mangler? Kan NordVPN mangle en tillatelse/tilgang eller fler som gjør at den stopper? Er NordVPN oppdatert til siste versjon? Har du sjekket om andre har rapportert om samme/tilsvarende feil og om det kan være feil med selve NordVPN app-en? Om NordVPN tapper batteriet uforholdsmessig mye kan være fordi den må jobbe hardere på grunn av en feil, og dermed belaster CPU og batteriet ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå