bbios Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 prøvd å surfe litt me denne , men d er ett tålmodighets prøve altså, brukt chrome. Finnes det noe nettlesere som kan gjøre det bedre i en sånn nettbrett? Klar over dette er et billig nettbrett, og treig som sirup overall, bare d å finne film på diverse streaming appene er tungvindt 🤪 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 (endret) Lynket, DuckDuckGo og Brave Browser kommer best ut i denne sammenligningen. https://www.androidauthority.com/best-fastest-android-browsers-337802/ Selv har jeg brukt Vivaldi på et annet nettbrett. Endret 28. februar 2022 av Svein M Lenke til kommentar
bbios Skrevet 28. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2022 Svein M skrev (1 time siden): Selv har jeg brukt Vivaldi på et annet nettbrett. Fornøyd me den? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 28. februar 2022 Del Skrevet 28. februar 2022 bbios skrev (22 minutter siden): Fornøyd me den? Ja for min del så fungerer både Chrome, Microsoft Edge og Vivaldi greit. Ser ikke så mye forskjell på de. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 28. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2022 Svein M skrev (8 minutter siden): Ja for min del så fungerer både Chrome, Microsoft Edge og Vivaldi greit. Ser ikke så mye forskjell på de. Takker for svar, da vil den vel ik utgjøre noe forskjell her heller.. noen prøvd opera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå