kaaasen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hei! Fikk i dag brev fra Telenor hvor det sto vi måtte levere inn ADSL-modem og splitter. Det var da jeg begynte å lure, for vil jeg ikke fortsatt trenge splitter når jeg får utstyret fra NGT? Sender de med splitter også? Her står det ikke noe om at jeg trenger splitter. Vil bare være sikker liksom. På forhånd takk Lenke til kommentar
viggo Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 NGT sender med splitter ja. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Takk, det var alt jeg trengte å vite Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 NGT sender med splitter ja. ??? Når jeg bestilte NGT kom montøren og monterte 2-uttaks stikk sånn at jeg har en til tlf og en til bredbånd. Splitter? Aldri sett noe til, for de splitter opp i sentralen. HVertfall her hvor jeg bor. Lenke til kommentar
viggo Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Rart, alle jeg kjenner har fått splittere. Jeg har min på loftet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Kanskje det er forskjellig for de som bestiller med og uten montør? Jeg trenger ikke montør hvertfall Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Kanskje det er forskjellig for de som bestiller med og uten montør? Jeg trenger ikke montør hvertfall Før leverte ikke NGT på delt aksess, da var det montør og man fikk et eget kobberpar inn i huset med ADSL. Nå bruker man samme systemet som de andre med splitter. Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) De splitter nok ikke oppe i sentralen, hvis du ikke har noe sånn hussentral eller lignende. Den toveiskontakten som montøren innstallerte inneholder med 90% en splitter, men det trenger jo ikke du tenke på. Til de uten montør sender ngt med splitter og masse kjekke fargede kabler.. EDIT: eller som agvg sier at du var veldig tidlig ute og har et eget kobberpar inn til huset, men jeg har sett løsningen med en veggmontert splitter. Endret 10. januar 2004 av kalkulatoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå