Blib Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvordan kan en disable den lilla bobla som popper opp når en har plugget i en ny dingsebombs og skal automatisk innstallere Windows sine drivere? :/ Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Click Start, right-click at the top of the Start menu where your name is displayed, and then click Properties. In the Taskbar and Start Menu Properties dialog box, on the Start Menu tab, click Customize. Click the Advanced tab, and then clear the Highlight newly installed programs check box. Click OK, and then click OK again. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Takker, men feil boble Jeg tenker på den som automatisk installerer drivere. Si at du akkurat har plugget i en ny mus. Med en gang du har startet opp da spretter en liten boble opp nederst til høyre: "Ny mus funnet", "Installerer ny mus" og "Ny mus installert". Hvordan får jeg vekk DE boblene og hindrer Windows i å installere driverene? :/ Edit: løste problemet mitt på en annen vei, men takk uansett Endret 10. januar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Paula Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Hadde vært spennende å få vite om det finnes svar på dette? Irriterende javisst, avinstallerte skjermdrivere igår, rebooter, xp legger inn sine drivere på kortet hele tiden. Jeg kjørte drive cleaner til jeg nesten så mannen med ljåen. Til slutt la jeg bare inn de nye skjermdriverene (cata 4.6)uten å ha fått fjerne xp driverne. Heldigvis virket det, men jeg tror ikke det er optimalt enda da xp driverne ligger igjen. Forøvrig kan jeg ikke trykke "F8" og velge selektiv oppstart, da går raid0 til h..... Noen som vet svaret på dette ? Endret 2. juli 2004 av Paula Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Man kan fjerne den irriterende lille bobla med TweakUI for XP. Det er et kjempenyttig lite program fra Microsoft, med diverse ekstra innstillinger. Prg er en del av Power Toys for Windows og finnes på Microsofts nedlastingssider Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 XP-AntiSpy er et program som er enkelt og gratis . Den fjerner de boblene + andre ting som en ikke trenger i XP. http://www.xp-antispy.org/index.php?option...itory&Itemid=26 Lenke til kommentar
atlef Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Denne hjelper vel og. Lagre som .reg et eller annet : [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced] "EnableBalloonTips"=dword:00000000 Mvh Meg. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 takker og bukker Hvilken løsning valgte du for å fjerne boblene? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 takker og bukker Hvilken løsning valgte du for å fjerne boblene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå