Haakon2015 Skrevet 27. februar 2022 Del Skrevet 27. februar 2022 (endret) Hei, jeg har et litt rart problem. Bruker to-faktor-autentisering for å logge inn på Facebook. Den seks-sifrede koden har jeg fått inne i Facebook-appen (Android). Plutselig blir jeg bedt om å taste inn koden når jeg skal inn i selve Facebook-appen. Siden koden jo genereres inne i appen får jeg ikke gjort dette. Så blir jeg også bedt om å taste inn koden i dekstop-versjonen også. Nå er jeg da altså helt utestengt fra min Facebook-konto. Prøvde å bruke Google Autentisering, men for å legge til en Facebook-konto der må man ha en QR-kode (som vel igjen fås inne i Facebook-appen). Når jeg trykker på "vil du ha en annen måte å godkjenne på" på innloggingssiden til Facebook henviser den bare til appen eller en annen enhet. Men jeg er jo logget ute fra alle enheter. Ser ut til å være umulig å komme i kontakt med Facebook, så er litt lost her. Noen som kan hjelpe? Endret 27. februar 2022 av Haakon2015 Lenke til kommentar
Heidien Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 Jeg har det samme problemet nå, blir helt gal av det. Det er virkelig ingen måter å komme forbi dette på. Fant du en metode tilslutt eller har du gitt opp? Lenke til kommentar
ThoKro Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Hei, Løste det seg for deg? Jeg har akkurat samme problem, og kommer ikke inn via laptop eller mobil. Lenke til kommentar
ThoKro Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Nå har jeg fått samme problem, og finner ingen løsning, ei heller en måte å kontakte FB på angående dette. Fikk noen av dere løst problemet? Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Har ikke brukt denne formen for innlogging selv, men ser ut som om Code Generator appen er tatt ut av drift. https://www.socialmediatoday.com/news/facebooks-retiring-its-code-generator-authentication-element/646720/ Så evt forsøke å velge at en har glemt passordet ved Fb innlogging? En eller annen mail eller tlf er vel koblet mot Fb-kontoen? Lenke til kommentar
ThoKro Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Det funker heller ikke @Rune_says, alle gjennopprettingsmetoder henviser til kode generatoren til slutt. OG denne ha man jo ikke tilgang til. Så her er man faktisk låst ute, og må opprette ny konto. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Man kan kontakte Facebook og da sende inn bevis på at man er den man oppgir (bilde av pass eller lignende) så kan man, om de gidder, få et nytt passord. Lenke til kommentar
Katrine_hei Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars Noen som fant en løsning her eller er man sperret ute for godt? Håpløst at de gjør det så umulig 🥹 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå