Mrmulti Skrevet 26. februar 2022 Del Skrevet 26. februar 2022 Hei Jeg har jobbet nå litt over 4 år i IT bransjen. 2 år som lærling i IKT-servicefag og 2 år som IT-konsulent. Jeg har pr dags dato tatt følgende sertifiseringer -ITIL Foundation v4 -MS-900 AZ-900 -AWS Certified Cloud Practitioner -SC-900 Jeg er litt usikker på hva jeg har lyst til å spesialisere meg på enda. Jeg synes AWS virker morsomt og spennende, men er litt usikker på hvor mye jobb det er der ut? Noen som har noen kjennskap. Er AWS noe å satse på? Eller burde jeg gå for flere fundamentals sertifiseringer for å vise bredde? Jeg har også vurdert å sette meg på skolebenken igjen. Er det vits å satse på høyere utdanning hvis jeg ikke er interessert å jobbe offentlig som oftest har et utdanningskrav? Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 26. februar 2022 Del Skrevet 26. februar 2022 Cloud er het om dagen vet jeg, men ville satset på det du liker å drive med Hvis du synes AWS er kult, så er det bare å kjøre på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå