iblazeqt Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 (endret) hfthomas skrev (4 minutter siden): Jeg kommer ikke inn på www.rt.com her altså. Så da er det blokkert, men ikke blokkert? Har min ISP valgt å blokkere de? Jeg kommer inn. Da er det trolig din ISP ja. Ingen VPN, er på telefonen. Endret 2. mars 2022 av iblazeqt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 RT er blokkert på bredbåndet hos meg, men fungerer fint over mobil (Telia). Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 Hugin skrev (1 minutt siden): VPN??? 💀 Dette var uten VPN Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 (endret) RT.com har vært under kraftig d-dos i det siste, det er enkelte ganger man må fylle sånn human test greie pga så mange bots der. Når jeg var i Sverige forrige uke så var det nesten umulig å entre siden. Endret 2. mars 2022 av nagina Lenke til kommentar
Hugin Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 Pettersenper skrev (1 minutt siden): Dette var uten VPN Da er jeg overvåket av PST. Vits tilside, kunne du sjekke om RT er tilgjengelig for deg på YouTube? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 IT-Henrik skrev (2 minutter siden): RT er blokkert på bredbåndet hos meg, men fungerer fint over mobil (Telia). +1 Altibox fiber der er det blokkert, ice mobilt så funker det Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 Hugin skrev (1 minutt siden): Da er jeg overvåket av PST. Vits tilside, kunne du sjekke om RT er tilgjengelig for deg på YouTube? Nei får opp denne kanalen er ikke tilgjengelig i ditt land Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 Hvis man bytter DNS-server kan man kanskje omgå en eventuell blokkering. Googles DNS-servere er 8.8.8.8 og 8.8.4.4. Lenke til kommentar
Hugin Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 Pettersenper skrev (1 minutt siden): Nei får opp denne kanalen er ikke tilgjengelig i ditt land Litt rart det… Lenke til kommentar
Hugin Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 Det nærmer seg enda en Europeisk storkrig. Kanskje ryktet om at Russland skal erklære krig på fredag faktisk er sant? 1 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 Altibox og rt.com fungerer. Lest kommentarfelt til artiklene? Masse innlegg hvor man protester. Tydelig at de sliter med holde kontroll. Stenger vel snart mulighet for å kommentere på artikler. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg har Altibox og det fungerer ikke. Tydeligvis har min isp valgt å blokkere de. Jaja, nok om det. Lenke til kommentar
_R2D2_ Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 RT fungerer her. Telenor Fiber. Lenke til kommentar
_R2D2_ Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 USA utsetter testoppskyting av atomissilet Minuteman III. https://www.militarytimes.com/flashpoints/ukraine/2022/03/02/pentagon-postpones-nuclear-missile-test-launch-amid-ukraine-crisis/ Kanskje like greit det vil jeg tro. 3 Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 Rt.com fungerer både med Telia og Telenor her... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 Virker ikke med Altibox her, men fungerer med mobilen (Telia) Lenke til kommentar
0laf Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 (endret) Årsaken til at oligarkenes yachter nå er på vei til Maldivene, er trolig at $600 mill. yachten til Alisher Usmanov, som lå ved et tysk verft for oppgradering, har blitt beslaglagt av tyske myndigheter, i tråd med sanksjonene mot oligarkene. https://www.forbes.com/sites/giacomotognini/2022/03/02/germans-seize-russian-billionaire-alisher-usmanovs-mega-yacht/?sh=73739452dddd Endret 2. mars 2022 av 0laf 4 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 Testet nå nettopp DNS-serverne til Altibox. Fikk ikke lastet rt.com. De som ønsker å surfe på denne siden må derfor bytte DNS-servere. 1 Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 daruu skrev (1 time siden): +1 Altibox fiber der er det blokkert, ice mobilt så funker det Rt.com? Har også altibox og kommer inn, så kan ikke være blokkert. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 3. mars 2022 Del Skrevet 3. mars 2022 Hugin skrev (1 time siden): Det nærmer seg enda en Europeisk storkrig. Kanskje ryktet om at Russland skal erklære krig på fredag faktisk er sant? Nei nei nei. Hva er det de tenker med? Dette vil jo bare styrke Russlands sak. Og hva vil skje med støtten fra resten av verden hvis de selv begynner å begå så grove krigsforbrytelser? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå