Gå til innhold

Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mandodiao skrev (1 minutt siden):

Det er sprøtt å kritisere Zelensky etter den seansen der.

Hva syns du om de andre i samtalen?

Du tror ikke det du ser og hører. Det er jo faktisk ingen voksne hjemme i USA om dagen.
Helt tragisk det hele, og alt ansvar ligger selvsagt på Trump og hans folk.

• Liker 7
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Jalla21 skrev (Akkurat nå):

Du tror ikke det du ser og hører. Det er jo faktisk ingen voksne hjemme i USA om dagen.
Helt tragisk det hele, og alt ansvar ligger selvsagt på Trump og hans folk.

Tragisk hele greia - og nå ligger hele scenen klar for putin. Det er ikke til å tro - dæven det er mye folk uten ryggrad der borte nå i den bananrepublikken usa har blitt. Dette er bare starten på sirkuset..

• Liker 4
Lenke til kommentar
mandodiao skrev (5 minutter siden):

Det er sprøtt å kritisere Zelensky etter den seansen der.

Hva syns du om de andre i samtalen?

Trump og den gjengen forventer jeg ingenting av. Det forstår alle. Bare se hvordan våre egne politikere snakker om å gå stille på gangen for ikke å trekke oppmerksomhet mot Norge i forbindelse med Trump-tollen. 

At Zelensky bør opptre mer diplomatisk tenker jeg er helt avgjørende for landet hans. Uenig?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Homba skrev (2 minutter siden):

At Zelensky bør opptre mer diplomatisk tenker jeg er helt avgjørende for landet hans. Uenig?

Det er hans jobb å forsvare seg og sitt land mot løgner og sludderet til Trump og Vance.

Trump og Vance bør opptre mer diplomatisk, kanskje USA trenger hjelp fra sine venner en dag... skal de ringe Putin og høre om Russland stiller opp?

Endret av DukeNukem3d
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Veiskille her for Europa, hvem er det vi skal jobbe sammen med fremover, et land som kjemper for demokrati eller et land langt på vei inn i fascismen. Dette er rett og slett tragisk å se på, og jeg håper faen meg politikerne støtter Zelenskyj oppi alt dette sirkuset her.

Endret av .berZerk
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Trump og Vance er to drittunger i voksen kropp. Zelensky må føle som om han er på besøk hos to bortskjemte og ikke helt oppegående skolegutter. Kudos at han holdt seg rolig så det var ihvertfall en voksen i rommet.

USA har aldri vært svakere eller sett dårligere ut enn nå, for et møkkaland som velger dømte og dumme folk til slike posisjoner. Kast dem ut av NATO, hvem er det egentlig vi er redd for? Russlands økonomi er på størrelse med Nederlands på en god dag!

Endret av ticx
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Tzigana skrev (3 minutter siden):

Fanken! Er det denne pøbelen vi skal stole på og håpe at han vil forsvare oss hvis vi blir angrepet av russerne i Nord. "Hell yeah, I wil defend yuou... But...- jeg vil ha halvparten av oljebrønnene deres i Nordsjøen som betaling." Steike, vi må få opp et europeisk forsvarssamarbeid og drite i amerikanerne. Makan til amøbe. Jeg får diaré av sånt. 😞 

Ikke bare oljebrønnene, han vil trolig ha halve oljefondet også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...