Samms Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 2 minutes ago, obygda said: Hvor mange sivile er drept? Få sikre tall på det også. OHCHR estimerer 12 605 i Ukraina. Det finnes og estimat på 20 00 til 80 000 berre i Mariupol. Ukraina seier rund 60 000 sivile savna, røde kors har lister med rundt 50 000 savna. Nokon sivile er og drept i Russland og kor mange sivile som er derept i dei okkuperte delane av Ukraina har eg ikkje sett nokon tal på. Lenke til kommentar
Samms Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 1 minute ago, toreae said: 1. Ja, jeg kan. 2. Hvofor skal amerikanske investorer gidde å dele med russiske? 2. For å lettast mogeleg få ut mest mogeleg. Og få tilgang til det som er i områda Russland kontrollerer. 1 Lenke til kommentar
Eirikraude Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Jeg er ny på dette forumet og skriver litt på måfå. Vår fremste militærekspert dømmer Norden nord og ned. Vi er et bær Russland bare kan plukke. Håper flest mulig får med seg Norges evige forsvarssjef, Sverre Diesens dystre budskap. Men hvis Diesens budskap initsierer økt militær beredskap, så er det et bra budskap. Men amerikanske hangarskip er Nordens eneste avskrekkingsvirkemiddel mot Russland. For hundre år siden virket Weimarrepublikkens lover. Nå står de nok en gang for fall. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Jeg er sikker på at Trump ikke har fått med seg at presidenten i Russland vil bli arrestert når han reiser til et av landene som har sett det han har gjort som krigsforbrytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå