Gå til innhold

Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iblazeqt skrev (9 minutter siden):

Jævlig enkelt å preache om at han har et oppdrag fra gud om å beskytte Russland, når han selv sitter trygt og godt inne i en bunker. Feige faen. 

KGB agenten Trump elsker dette - han mener selv det må ha vært guds hånd som reddet han fra kulen...så de har vel en et slags skjebnefelleskap her?  Jeg fatter ikke, og kommer aldri til å fatte, frekkheten,ondskapen i det Trump og Putin står for.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Forstår ikke helt tankegangen til Zelensky. 

Sikkerhetsgarantier fra USA er verdiløst. Som Mearsheimer har skrevet i flere tiår så er det å alliere seg med USA den største tabben en stat kan gjøre. 

Dette tror jeg vår generasjon nå må se seg enige i. 

For Ukraina er det eneste logiske steget videre å få en slutt på krigen, for så å bygge opp et vanvittig forsvar inkludert egne atomvåpen. De har driti seg ut en gang tidligere og jeg håper de ikke gjør samme tabben igjen. Da vil de ikke eksistere som stat i fremtiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
jallajall skrev (1 time siden):

Atomvåpen i seg selv er jo ikke noen trussel. Det er når man er villig til å bruke de som er en trussel.
Hvordan ville en ukrainsk atomvåpendoktrine sett ut som ville forhindret angrepet fra russerne?

Noe slikt som : Kommer dere en meter over grensen så sprenger vi Kreml.

Lenke til kommentar
jallajall skrev (11 minutter siden):

Så dersom Ukraina hadde hatt atomvåpen, så mener du de burde ha brukt de mot Russland i 2014 da annekterte Krim?

Vel - om de hadde hatt atomvåpen så ville vel kanskje Russland vært litt mer tilbakeholdne....

• Liker 1
Lenke til kommentar
5 hours ago, Apathy said:

Jeez

Screenshot_2025-02-23-14-39-18-67_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.0d2bbd2ecbee3ad9802a71b119834be4.jpg

Det finnes nøyaktig to personer jeg er villig til å høre på hvis de sier de er på et oppdrag fra Gud, og de heter Elwood og Jake (og de vet dessuten nøyaktig hvordan nazister skal håndteres).

Alle andre som sier det samme er i beste fall upålitelige, men sannsynligvis onde.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...