oddeh Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Utrolig timing @torbjornen 😄 1 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden "We've already taken the nucelar weapons out"? Hva mener han? Mener han Budapest eller noe annet? Lenke til kommentar
Mbappe09 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Tiende dagen med brann på Engels, måtte alt brenne der. 2 5 Lenke til kommentar
engavif Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Mr.M skrev (14 timer siden): litt på sidelinjen, men nysgjerrig, -hvordan kommer du deg til Russland nå for tiden, så vidt jeg vet går det ikke fly fra/til EU/Norge til Russland. Tyrkia har vel stoppet flyvninger også. Med bil/buss? Ser du har fått gode svar fra andre her. Men jeg tar alltid til Istanbul så videre ditt jeg skal i Russland. Det går en hel haug av fly fra Istanbul til diverse byer i Russland daglig, så det er mitt beste alternativ. Kan dra til Serbia, men dit jeg skal går det ikke så ofte fly fra Serbia. Så da må jeg bli i Serbia noen dager. Så Istanbul fungerer best. Prisene er så som så. Men flyr som regel med ett litt eldre fly fra Tyrkia til Russland, mulig dem er redd for at flyet skal bli tatt i Russland. Jeg drar til Russland neste uke igjen. 3 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Mbappe09 skrev (2 timer siden): Tiende dagen med brann på Engels, måtte alt brenne der. Eg såg ein post på X som sa det var 880 000 kubikkmeter fuel som hadde brent opp. Om det var det faktiske volumet eller maks kapasitet på tankene veit eg ikkje. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden The New Secretive Gravehawk Air Defense System That the UK Is Giving to Ukraine https://united24media.com/war-in-ukraine/the-new-secretive-gravehawk-air-defense-system-that-the-uk-is-giving-to-ukraine-5184 US Secretly Invested $1.5 Billion to Power Ukraine’s Drone Industry https://united24media.com/latest-news/us-secretly-invested-15-billion-to-power-ukraines-drone-industry-5181 Ukrainian Special Forces Track Down and Capture Russian Soldiers Behind Ukrainian POW Killingshttps://united24media.com/latest-news/ukrainian-special-forces-track-down-and-capture-russian-soldiers-behind-ukrainian-pow-killings-5179 1 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 30 minutter siden Del Skrevet 30 minutter siden Biden har vore ei katastrofe for Ukraina. Kunne fint trua Putin til å stoppe før han sende soldater inn i Ukraina 2022. Har ikkje store forhåpninger når det kommer til Trump, spesiellt når eg ser kva dritt-avtale Trump har pressa på Israel. Blir nok ein nedtur for Ukraina samt at Europa lyt ta på seg meir og sende folk inn for å hjelpe Ukraina. Grønland-støyen kan i verste fall skape store problem mellom Trump og Europa, vel viss vi ser vekk fra Ungaren og quislingen Orban samt Slovakia og eit Tyskland med forsatt etterdønninger etter Merkel. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10 minutter siden Del Skrevet 10 minutter siden Maabren skrev (12 minutter siden): Biden har vore ei katastrofe for Ukraina. Kunne fint trua Putin til å stoppe før han sende soldater inn i Ukraina 2022. han tok seg opp på slutten da (etter tapt valget), men jeg tror nølingen og tilbakeholdenhet underveis, er et symptom på at alle tenker på gjenvalg, enten det er kongress, senat eller ovale kontoret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå