Gå til innhold

Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Concorde styrtet pga. en metallbit som falt av forrige fly på rullebanen, som de kjørte over og punkterte under takeoff. Concorde sitt dekk sprakk, en diger gummibit traff drivstofftanken og drivstoff lakk ut og tok fyr.

Det er viktig å sjekke grundig. Jeg aner ikke når flyet og besetningen kan fly igjen. Forhåpentligvis trenger de bare skifte dekk. Håper de har en backup-plan, og at dette ikke haster. Jeg aner ikke hva de skulle levere, men det kan jo være noe som skal til Ukraina. 

Noen som vet hvordan man sjekker hvor militærfly skal, eller er det alltid hemmelig?

Endret av Mannen med ljåen
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (1 time siden):

Ble vi ikke enige angående okkupasjonen av Zaporizhzhia kjernekraftverk at det var en uhyre dårlig ide å militarisere et kjernekraftverk? Burde vi gå bort fra det prinsippet nå? :hmm:

Ja. Det er åpenbart ikke akseptabelt å kjempe mot nazistene med en hånd bundet på ryggen. Nær sagt hva som helst burde være "innafor" nå. Det kan du takke russerjævlene for.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
16 minutes ago, Mannen med ljåen said:

Hver gang jeg søker etter Russia på YouTube får jeg opp masse indisk propaganda som får Russland til å fremstå som seirende, og ukrainske operasjoner fremstår som mislykkede. For eksempel Hindustan Times og WION. Hva kan grunnen være til at de er så store på YouTube?


1,5 milliard mennesker nesten i begge landene de er fra. Og de betaler antagelig YouTube også. Botter booster sikkert også algoritmene.

  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
13 minutes ago, Mannen med ljåen said:

Hver gang jeg søker etter Russia på YouTube får jeg opp masse indisk propaganda som får Russland til å fremstå som seirende, og ukrainske operasjoner fremstår som mislykkede. For eksempel Hindustan Times og WION. Hva kan grunnen være til at de er så store på YouTube?

(Bla.) Fordi india er det landet i hele verden med flest inbyggere? Det er estimert i april 2023 at det var 1.425.775.850 inbyggere i India.

https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_India

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Markiii said:

Ja. Det er åpenbart ikke akseptabelt å kjempe mot nazistene med en hånd bundet på ryggen. Nær sagt hva som helst burde være "innafor" nå. Det kan du takke russerjævlene for.

På den andre siden så er det flere som mener at dobbeltmoral ikke er dobbelt så bra som ingen moral... STORE deler av støtten til Ukraina mot raZZland er trolig på grunn av manglende nyanser: Det er vel INGEN moralske grunner til å støtte raZZland's krig mot Ukraina. Det er VELDIG lite gjennomtenkt å gi raZZiske bot'er, propagandister, kontrære og andre amunisjon til å viske ut de moralske og etiske grunnene til å støtte Ukraina mot raZZland og dermed som en direkte konsekvens av det styrke oppsluttningen for raZZland's krig i Ukraina!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ville han trodd det om de sa det?

Jeg begynte på et innlegg om at kanskje noen av undersåttene hans hadde en gå sakte-aksjon, fordi det virket urealistisk at Ukraina har hatt så god kontroll med informasjonsflyten.

Blinkskudd av Putin med facepalm. Sikkert tatt ut av kontekst, men velegnet til å illustrere sånne artikler.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
JK22 skrev (6 minutter siden):

Med dette er meget, meget dristig av en andre dimensjon hvor de beste kampstyrker har blitt innsatsen i en gambling som ingen kunne se noe utfall av

Lurer svært på dette selv. Håper virkelig de har en solid plan bak, for hvis det feiler vil det være katastrofalt. 
Spennende å følge utviklingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...