torbjornen Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli (endret) Det som må skje er at den demente presidenten i USA sluttar å høyre på Sullivan og "eskaleringsspøkjelset", og at ein sender Ukraina det dei treng for å bombe russiske flybasar utan sjølvpålagde begrensningar. No må silkehanskane av! I tillegg må Russland sanksjonerast der det er mogeleg, og behandlast som dei terroristane dei er. Og det er også viktig at ein gjer noko medan ein har sjansen, i staden for å overlate avgjerdene til den neste presidenten, som blir Donald Trump. Endret 8. juli av torbjornen 7 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli (endret) Jeg tror og håper at Ukraina aldri vil synke til dette nivået. Det er for det første etisk galt. For det andre meningsløst, for strategien. For det tredje vil det gi pro-russere og russere vann på mølla, og ny grunn til å ødelegge Ukraina. Nei. Jeg håper de klarer å gjengjelde med et stort angrep som ødelegger noe av stor verdi for Putin og hæren hans. Kanskje F-16 ødelegger ei viss bro i neste uke? Dette er en fin anledning til å oppheve restriksjoner for hvilke våpen som kan brukes hvor. Endret 8. juli av Mannen med ljåen 3 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Enceladus Skrevet 8. juli Populært innlegg Del Skrevet 8. juli 11 minutes ago, Thor. said: Verden må se disse bildene fra sykehuset. Jeg har utelatt de mest grafiske. (beklager de høye videoene, får ikke skalert de ned). Children are screaming under the rubble of the destroyed building entrance, witnesses say. At least 25 people have been killed and moret than 50 wounded after Russian attack on Ukraine this morning. 1.mp4 3.77 MB · 0 downloads 2.mp4 2.3 MB · 0 downloads Jeg håper verden reagerer kraftig nå! Nok er nok. Vi må sende et skikkelig svar tilbake til putinjævelen om at dette var langt over streken!! Ikke mer snakk! Jeg vil ha handling nå! Bomb han så han virkelig kjenner det! Jeg kommer til donere ekstra i dag! Noe må jeg gjøre i møte med denne galskapen! 8 4 Lenke til kommentar
JK22 Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Dette er et meget fordømmende bevis, opptaket kommer til å bli meget sentralt i krigsforbryterdomstolen en gang i fremtiden fordi dette avsløres at barnesykehuset var blitt angrepet med full overlegg selv om selve missilet aktuelt ikke traff, men bommet - bare så vidt. Det finnes ikke noteverdige mål som kunne rettferdiggjøre høy risiko for uønskede konsekvenser ved bruk av tyngre våpen på det aktuelle området. Det er nesten en kilometer til forsvarsministerbygningen som endog er helt umulig å ta feil av på kartet. 3 5 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli (endret) Kva er det med amerikanarar? Russland tek ein på med silkehanskar, men på den andre sida er Israel heilage. Russland må behandlast på same måten som ein behandlar HAMAS. Endret 8. juli av torbjornen 4 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Enceladus Skrevet 8. juli Populært innlegg Del Skrevet 8. juli (endret) Ifølge Denys Davydov er dette linken til barnesykehuset som ble bombet i dag. Her kan vi også donere: https://www.ohmatdytfund.org/en/donate I tillegg til der donerer jeg også til Come back alive: https://savelife.in.ua/en/ Endret 8. juli av Enceladus 6 1 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg DrAlban3000 Skrevet 8. juli Populært innlegg Del Skrevet 8. juli Det er så jævlig vondt å se barn som er preget av dette. Barnerop etter hjelp fordi de er skadd liksom, hva faen er det Russland driver med. 8 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg TheKims Skrevet 8. juli Populært innlegg Del Skrevet 8. juli Nå må NATO se til å få fjernet de idiotiske restriksjonene, sånn at Ukraina kan ta ut flybaser som er i nærheten av grensen og faktisk være i stand til å forsvare seg. 8 3 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli DrAlban3000 skrev (4 minutter siden): Det er så jævlig vondt å se barn som er preget av dette. Barnerop etter hjelp fordi de er skadd liksom, hva faen er det Russland driver med. De gjør det de har sagt de skal gjøre. Disse grusomme angrepene bør ikke komme som en overraskelse på noen. 5 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Brother Ursus Skrevet 8. juli Populært innlegg Del Skrevet 8. juli Som om vi ikke hatet Russland nok fra før av, så har idiotene gitt oss ytterligere påminnelse om hva den russiske folkesjela handler om: Blod, perversjon og faenskap på linje med mye av det verste både Hitler- og Stalin- regimene drev med. Alle russere som støtter eller forsvarer dette hører hjemme på syvende nivå av helvete. 9 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mannen med ljåen Skrevet 8. juli Populært innlegg Del Skrevet 8. juli Leser Z-versjonen av saken på RT. De skriver at de siktet på militære fabrikker, og at det var ukrainsk luftvern som feilet og traff barnesykehuset. Jada. Ro videre. 12 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli VifteKopp skrev (3 minutter siden): De gjør det de har sagt de skal gjøre. Disse grusomme angrepene bør ikke komme som en overraskelse på noen. Nei du har rett. Det er ikke en overraskelse, men det er helt forkastelig. Det bør være en rød linje som krysses, men det som skjer er at vi heller venner oss til at barn er målet. Det er skremmende hvor mye hat og sorg dette klarer å vekke i meg i hverdagen. Føler jeg blir personlig preget av krigen, spesielt når man får videoer og annen media hvor barn er målet. Faen ta de russiske styrkene. 5 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli 3 minutes ago, Mannen med ljåen said: Leser Z-versjonen av saken på RT. De skriver at de siktet på militære fabrikker, og at det var ukrainsk luftvern som feilet og traff barnesykehuset. Jada. Ro videre. Det er jo en forklaring som er meningsløs uansett, all den tid det er Russland som er angriper, for ikke å nevne at alle ukrainere, inkludert militære, er uskyldige i denne krigen. Men å bombe et barnesykehus for hele verden å se er tydeligvis noe selv en sjeleløs satan av en russer må forsøke å bortforklare. 8 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli (endret) Fra VG. Det dreier seg altså sansyneligvis om flere raketter, og det er tvilsomt at alle skulle bli truffet av luftvern. Denne ser ut til å være uskadd rett før den treffer. https://tv.vg.no/video/300896/barnesykehus-angrepet-jeg-kan-ikke-tro-det Endret 8. juli av Brother Ursus 6 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli DrAlban3000 skrev (1 minutt siden): Nei du har rett. Det er ikke en overraskelse, men det er helt forkastelig. Det bør være en rød linje som krysses, men det som skjer er at vi heller venner oss til at barn er målet. Det vil neppe være en rød linje, da angrepet ikke endrer de geopolitiske kalkulasjonene til stormaktene. Men slike grusomheter gjør i det minste at folks støtte til Ukrainas kamp ikke minker. 3 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli (endret) Spørsmålet er om ledere i India og Kina tenker som oss. Er dette dråpen som får dem til å vende Putin ryggen i avsky? Eller er det irrelevant fordi Europas krig ikke angår dem, og det fortsatt er lønnsomt å kjøpe gass? Jeg mistenker det siste. Endret 8. juli av Mannen med ljåen 4 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg VifteKopp Skrevet 8. juli Populært innlegg Del Skrevet 8. juli India og Kina vil vende Putin ryggen når det er lønnsomt for dem å vende Putin ryggen. Det er det foreløpig ikke. 9 1 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Russland er et kvalmt og motbydelig land. Bare å sende inn NATO-styrker og jage svina ut. Så får man bare si "gjør som dere vil med det". 5 1 Lenke til kommentar
Homba Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Mannen med ljåen skrev (6 minutter siden): Spørsmålet er om ledere i India og Kina tenker som oss. Er dette dråpen som får dem til å vende Putin ryggen i avsky? Eller er det irrelevant fordi Europas krig ikke angår dem, og det fortsatt er lønnsomt å kjøpe gass? Jeg mistenker det siste. Amerikanerne fortsetter jo å selge våpen til Israel selv om de brukes til å bombe barn til fillebiter. Tror India og Kina har fokus på hva som er i deres beste interesse. Ser ingen grunn til å tro at de endrer kurs på grunn av dette. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg _R2D2_ Skrevet 8. juli Populært innlegg Del Skrevet 8. juli (endret) Bombe et barnesykehus med kreftpasienter, da er det absolutte bunnivået virkelig nådd. Putin skulle vært flådd levende "mexican cartel style" på direktesendt tv. Endret 8. juli av _R2D2_ 6 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå