Gå til innhold

Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Boing_80 said:

USA tar jeg ikke lenger på alvor så det som sendes påå NrK nå er ren og skjær propaganda for USA. 

Slutt å hør på raZZisk propaganda, så skal du se at du ser fakta og virkligheten klarere. Hint: Sanheten og virkligheten er IKKE det putler og raZZland forteller deg...!!!

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Gjest MKII skrev (7 minutter siden):

Slutt å hør på raZZisk propaganda, så skal du se at du ser fakta og virkligheten klarere. Hint: Sanheten og virkligheten er IKKE det putler og raZZland forteller deg...!!!

Vær så snill og avstå fra å kommentere om du ikke liker det du leser. Jeg har sett at du har en historie med å på prøve å skremme folk som ikke deler de sammen meningene som deg til taushet på dette forumet. Dette er siste gangen jeg svarer deg. Virkelighheten skjønner du er langt mer nyansert enn det svart-hvite tullet mediene prøver å prente i oss. Anthony  Blinken? Fyren er en vits av dimensjoner. Bye bye!

Endret av Boing_80
Lenke til kommentar
24 minutes ago, Boing_80 said:

Vær så snill og avstå fra å kommentere om du ikke liker det du leser. Dette er siste gangen jeg svarer deg. Virkelighheten skjønner du er langt mer nyansert enn det svart-hvite tullet mediene prøver å prente i oss. Bye bye! 

Likte du ikke kommentaren min omkring at du ikke liker det du ser og hører på NRK siden du reagerer på at jeg utrykker at jeg ikke liker det jeg ser i inlegget ditt...?! Oh, the irony... 🤪

Ofte er ikke virkligheten S/H ja, men i tilfellet med raZZlands invasjon av Ukraina og terroren og folkemordet de begår i Ukraina er situasjonen snarere kullsvart når det gjelder raZZland, og tilnærmelsesvis blendahvitt når det gjelder Ukraina. Det gjelder samme hvor mye propagandaen og resten av løgnene til raZZland og putler påstår noe annet!!!

Endret av Gjest MKII
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
42 minutes ago, Boing_80 said:

USA tar jeg ikke lenger på alvor så det som sendes påå NrK nå er ren og skjær propaganda for USA. 



Med forbehold om jeg ikke fikk med meg hva dette var i referanse til, og jeg ikke ser på vanlig lineær-TV...

Du mener NRK og journalistene der, som nesten alltid ligger laaaaangt ute på venstresiden, driver propaganda for USA?

Eller kan det tenkes at Putin, Russland og krigen i Ukraina er så fucked up at også de havner på samme side?

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
toreae skrev (21 minutter siden):

Hæ! Dette er et diskusjonsforum! Vær så snill å avstå fra å skrive noe, om du ikke vil ha kommentarer!

Er du ute etter å kunne spre propaganda uimotsagt?

Nope, men denne fyren har skrevet noe liknende på mine kommentarer før også. 

Propagandaen USA spesielt er i gang med bør folk begynne å se mer og mer. Følg med på medier utenfor Norge.

Endret av Boing_80
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (1 minutt siden):
toreae skrev (23 minutter siden):

Hæ! Dette er et diskusjonsforum! Vær så snill å avstå fra å skrive noe, om du ikke vil ha kommentarer!

Er du ute etter å kunne spre propaganda uimotsagt?

Nope, men denne fyren har skrevet noe liknende på mine kommentarer før også. 

Så da vil du kanskje at de som svarer deg, skal svare noe som er enda dummere enn hva du skriver. Slik at det du skriver høres bra ut?

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Jarmo skrev (1 time siden):

– Putin er blitt utrolig desperat de siste månedene, og søker Iran og Nord-Korea for å kompensere for tapt utstyr i Ukraina. Jeg er ganske sikker på at det er det han holder på med, sa Miller ifølge Reuters.

https://www.finansavisen.no/politikk/2024/06/18/8143939/analytikere-russland-nord-korea-er-vestens-storste-trussel

Det at han i det hele tatt søker hjelp fra andre diktaturer, er i seg selv et tegn på at han ikke er uslåelig og kan beseires!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
AtterEnBruker skrev (8 minutter siden):

Det at han i det hele tatt søker hjelp fra andre diktaturer, er i seg selv et tegn på at han ikke er uslåelig og kan beseires!

Det er definitivt et svakhetstegn.

Dronene fra Iran er skumle, men har lest ting i denne tråden som tyder på at våpnene fra NK er alt annet enn A+ kvalitet. En eller annen russisk soldat som brukte dem beskrev dem visst som «sinnssyk bdsm» å bruke 😆

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
57 minutes ago, Boing_80 said:

Propagandaen USA spesielt er i gang med bør folk begynne å se mer og mer. Følg med på medier utenfor Norge.

Har en følelse av at den fleste her følger nyhetskilder fra mange steder. Du er ikke den enste som leser annet enn NRK.

Men du kan nå komme med linker til dine nyhetskilder da, om de er troverdige, relevante for tråden og gir et annet perspektiv?

Endret av Smule8o
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...