Jarmo Skrevet 18. november 2023 Rapporter Del Skrevet 18. november 2023 sedsberg skrev (3 minutter siden): Vil tro det er omtrentlig 0,0000% sjanse for at russerne ville overholdt denne våpenhvilen. Nå bomma du litt, blir 0,0001% ^^ 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. november 2023 Rapporter Del Skrevet 18. november 2023 1 minute ago, Jarmo said: Nå bomma du litt, blir 0,0001% ^^ 3 Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 18. november 2023 Rapporter Del Skrevet 18. november 2023 1 hour ago, Jarmo said: Nå bomma du litt, blir 0,0001% ^^ Tror anslaget fra h*n er nærmere sannheten, og at anslaget ditt er overoptimistiskt... 4 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. november 2023 Rapporter Del Skrevet 18. november 2023 Gjest MKII skrev (12 minutter siden): Tror anslaget fra h*n er nærmere sannheten, og at anslaget ditt er overoptimistiskt... Liker å ha en bakdøra litt åpen hele tiden, da kan man ikke bli arrestert senere.. Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 18. november 2023 Rapporter Del Skrevet 18. november 2023 45 minutes ago, Dragavon said: Å sammenligne størrelsen på landområdene på den måten blir jo rimelig missvisende tatt i betraktning at den raZZiske befolkningen "bare" er, eller i alle fall var omkring i overkant av tre ganger så stor sammenlignet med Ukraina. raZZland er så vidt jeg fannt ut i farten omkring 28,33 ganger større enn Ukraina. Men utover større tilgang til naturressurser hjelper det ikke SÅ mye som størrelsesforholdet skulle tilsi når så store områder av raZZland er ødemark og forholdet i befolkningsmengden ikke er i nærheten av å være tilsvarende stor... Selv om man ser bort i fra befolkningen i den midlertidig okuperte delen av Ukraina er fortsatt ikke styrkeforholdet i nærheten av å være SÅ enormt som ilustrasjonen forsøker å få det til å se ut til... Teksten ramser også opp allierte av raZZland men ignorerer at Ukraina heller ikke er alene, men er støttet av NATO-land og en del andre land selv om støtten fra disse er skuffende liten 🤔 Når det er sakt så er det fortsatt ingen tvil om at Ukraina kjemper heltemodig mot en i alle fall i utganspunktet overmakt!!! 2 1 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. november 2023 Rapporter Del Skrevet 18. november 2023 Gjest MKII skrev (2 timer siden): Å sammenligne størrelsen på landområdene på den måten blir jo rimelig missvisende tatt i betraktning at den raZZiske befolkningen "bare" er, eller i alle fall var omkring i overkant av tre ganger så stor sammenlignet med Ukraina. raZZland er så vidt jeg fannt ut i farten omkring 28,33 ganger større enn Ukraina. Whoooosh! Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 18. november 2023 Rapporter Del Skrevet 18. november 2023 7 minutes ago, Dragavon said: Whoooosh! Poenget mitt gikk over hodet på deg ja... 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg N-4K0 Skrevet 18. november 2023 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 18. november 2023 (endret) Før krigen var det vel ca. 41mill ukrainere og 140mill russere, en forholdsforskjell på 3,5 og en stor del av russerne er vel og har vært mer eller mindre apatiske. En god prosentandel har rømt landet, en del er imot regimet i Kreml og stadig flere (dog godt under en halv mill) avspaserer permanent i krigen. Legg til at styret i Kreml ser ut til å drite i den jevne russer utenom nytten de kan gjøre for seg som kanonføde i krigen, så står vi igjen med en nasjon jeg tror en god del mennesker neppe vil savne hvis RU kollapser som et korthus fra Sovjettiden som følge av krigen. En av de triste tingene er andelen russere som bor i andre europeiske land som er hjernevasket nok til at de støtter regimet i hjemlandet uten å nøle. Flytt hjem til deres elskede RU hvis det er en så fantastisk nasjon Endret 18. november 2023 av N-4K0 11 1 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 18. november 2023 Rapporter Del Skrevet 18. november 2023 sedsberg skrev (5 timer siden): Vil tro det er omtrentlig 0,0000% sjanse for at russerne ville overholdt denne våpenhvilen. Vel, det avhenger veldig av tilgangen til våpen og utstyr. Om styrkeforholdet endrer vesentlig seg til Ukrainas fordel i løpet av våpenvilen øker også muligheten for at russerne overholder den. Om vesten kan være noenlunde sikre på at de klarer å produsere nok kvalitetsustyr til ukraina så kan det hende at *Ukraina* vil måtte sørge for at våpenhvilen på et tidspunkt brytes. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skogslik Skrevet 18. november 2023 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 18. november 2023 (endret) Var på konsert i Bergen i går, og en ukjent kar kom bort til meg og begynte og peke og snakke om vesten min. Viste seg at han var Ukrainsk som hadde komt til Norge for ca et år siden pga krigen. Han likte patchene mine, av Ukrainske band, som jeg har hatt i 10+ år. Han hadde selv t-skjorte av et av bandene jeg hadde patch av. Ganske kult, full support! Endret 18. november 2023 av Skogslik 7 8 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. november 2023 Rapporter Del Skrevet 18. november 2023 Skogslik skrev (17 minutter siden): Var på konsert i Bergen i går, og en ukjent kar kom bort til meg og begynte og peke og snakke om vesten min. Viste seg at han var Ukrainsk som hadde komt til Norge for ca et år siden pga krigen. Han likte patchene mine, av Ukrainske band, som jeg har hatt i 10+ år. Han hadde selv t-skjorte av et av bandene jeg hadde patch av. Ganske kult, full support! Veldig kult Er en del veldig bra ukrainske metal band 5 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. november 2023 Rapporter Del Skrevet 18. november 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Veldig kult Er en del veldig bra ukrainske metal band Absolutt, mange av favoritt bandene mine er Ukrainske. Så ja, min støtte for Ukraina dør aldri. 2 3 Lenke til kommentar
TAC-2 Skrevet 19. november 2023 Rapporter Del Skrevet 19. november 2023 Ekspert ved det danske forsvarsakademiet har lite tro på de anonyme påstandene om at Ukraina stod bak eksplosjonene ved rørledningene. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/KnJv4X/washington-post-artikkel-peker-ut-ukrainsk-oberst-som-hovedmann-bak-eksplosjonene-paa-roerledningene-i-oestersjoeen-marineekspert-tror-ikke-det-er-sant?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row9_pos1&utm_medium=dre-655975be78c9dfb673b28917 3 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå