SilverShaded Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 Det er nok den store forskjellen mellom dem og oss. Vi elsker barna våre, og vi holder dem derfor borte fra krig. Russere/tsjetsjenere sender dem til krigen av samme grunn....helt grotesk og uaksepabelt ! Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 7 minutes ago, Albania said: Fantastisk. I swear, it's not NATO fighting in Ukraine 😄 Denne begynner å høres litt tynn ut selv for meg. Selv om Ukraina har all rett i verden både til å få hjelp, og til å benytte seg av alt dette, og jeg mener vi bør gjøre mer. NATO-taktikker, NATO-trening, NATO-utstyr (riktignok annenrangs). Men det er tross alt ukrainerne nesten alene som gjør kjempingen, og døingen... sånn foruten russerne som nå dør i x10 tempo. 2 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 vladolf driver med en 2 fluer i en smekk type etnisk rensning virker det som. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/bgzV9B/urfolk-og-minoriteter-i-russland-protesterer-mot-putin-blir-sett-paa-som-annenrangs 2 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg JK22 Skrevet 3. oktober 2022 Populært innlegg Del Skrevet 3. oktober 2022 Det er i slike øyeblikk en bare lene seg bakover og betrakte tingene uten å gjøre mer. Svatove er ferdig. Og russerne realisert sannsynlig ikke at Kreminna-Rudizjne ikke kan holdes mot angrep fra nord fordi slaggområdet er vanskelig å forsvare - men lett å rykke gjennom. Jeg tviler dessuten veldig sterk på om russerne kan holde noe som helst mellom Krasnaelven og Aidarelven der byen Starobilsk ligger. I Khersonfronten hadde ukrainerne avansert ganske langt og mistet et dusin kjøretøyer, men de har nå for første gang et overtak på russerne. Nå er det ikke mulig for russerne å holde stand i nordre del ettersom flankene på de sentrale beliggenhetene er tatt av ukrainerne, som utnyttet anledningen for å vinne terreng annetsteds som i søndre del. Russerne har blitt slått i Khersonfronten. Og jeg tror nye overraskelser er underveis, for det meldes at Popasnafronten kan være det neste målet, der er russerne sterkt utmattet samtidig som ukrainerne som har nådd Kreminna, er snart i stand til å omgå den ytterste enden av dette frontavsnittet hvor russerne slet seg ut. 8 2 3 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 (endret) Endret 3. oktober 2022 av Brother Ursus 3 3 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 SkyMarshall Arts skrev (43 minutter siden): Verdens mest sugne leirskole Så lunken du var da 😂 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 Bugle skrev (3 minutter siden): Så lunken du var da 😂 Tror jeg hadde blitt trassen om frontlinja var destinasjonen på 14års dagen altså. 4 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 https://www.dagbladet.no/bok/norge-er-feige-som-et-lite-barn/77332782 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 4 minutes ago, Dragavon said: https://www.dagbladet.no/bok/norge-er-feige-som-et-lite-barn/77332782 Clickbait. Gubben ønsker å reklamere for den nye boka si. 7 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 Det er jaggu mange kvadratkilometer Ukraina har tatt tilbake i nord, ifølge: https://liveuamap.com Hvis man går på tid der kan man se tilbake. Men for å få hvordan det ser ut nå, må man oppdatere siden. Vet ikke om jeg gjør noe feil. 4 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 Han har vel lest et sted at Norge er verdens rikeste land, og dermed regnet seg frem til at det er enkelt å alltid ta etisk riktige valg overfor stormakter. Boka hans er antakelig dopapir. 3 Lenke til kommentar
Windfarmer Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 Russerne henter stadig mer utstyr, denne videoen er tatt i Krasnoyarsk; (2) ТРУХА⚡️English på Twitter: "Echelon with tanks and 152mm Hyacinths in Krasnoyarsk. https://t.co/VjlVYrDCXl" / Twitter Det er ca. 4.200 km i luftlinje fra Kehrson. 1 1 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 7 minutes ago, Windfarmer said: Russerne henter stadig mer utstyr, denne videoen er tatt i Krasnoyarsk; (2) ТРУХА⚡️English på Twitter: "Echelon with tanks and 152mm Hyacinths in Krasnoyarsk. https://t.co/VjlVYrDCXl" / Twitter Det er ca. 4.200 km i luftlinje fra Kehrson. Bra russerne filmer, så NATO og Ukraina vet hva som er på vei og hvordan det står til med russisk logistikk, forsyning, posisjon og forventet leveringstid. Oh look, it's HIMARS o'clock again Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 Uhm. Det er en video jeg ikke kan poste her, fordi den inneholder både vold og sex. Det er to russiske soldater som gir hverandre oralsex mens en ukrainsk drone slipper en granat på dem. 😳 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 Brother Ursus skrev (3 minutter siden): Uhm. Det er en video jeg ikke kan poste her, fordi den inneholder både vold og sex. Det er to russiske soldater som gir hverandre oralsex mens en ukrainsk drone slipper en granat på dem. 😳 Haha....selv uten video fikk jeg meg en latter..takk ! Kan dette være det som kalles 'en god død' ? 1 4 Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 (endret) 1 hour ago, Mannen med ljåen said: Han har vel lest et sted at Norge er verdens rikeste land, og dermed regnet seg frem til at det er enkelt å alltid ta etisk riktige valg overfor stormakter. Boka hans er antakelig dopapir. Du burde kanskje ikke snakke om ting du ikke har greie på? Du burde kanskje lese boka? Han er faktisk OG varsler. Og har vel talt putin imot i snart 20 år? Jobben hans er kampen mot oligarker og putin og deres skjulte penger. putin og crew dreper fyren straks de har sjansen. Det er hans fortjeneste og innsats so har fått flere land i vesten til og lage nye lover mot oligarkene og deres skjulte verdier. Du er vel sånn sett faktisk i målgruppa, kjøp boka eller ta turen til biblioteket. Du burde lytte til hva slike so han sier. Endret 3. oktober 2022 av bojangles 2 1 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 2 minutes ago, SilverShaded said: Haha....selv uten video fikk jeg meg en latter..takk ! Kan dette være det som kalles 'en god død' ? Putin er notorisk redd for LGBT, så denne videoen må være et mareritt for ham 😄 5 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 SilverShaded skrev (17 minutter siden): Haha....selv uten video fikk jeg meg en latter..takk ! Kan dette være det som kalles 'en god død' ? Spørs om de fikk utløsning før granaten exploderte eller ikkje det 😈 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå