jallajall Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Opphetet diskusjon mellom Zelensky, Trump og Vance i dag.. 1 Lenke til kommentar
Mbappe09 Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Damn, det er grov stemning. 2 Lenke til kommentar
Homba Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden https://www.vg.no/nyheter/i/8q19e2/volodymyr-zelenskyj-moeter-donald-trump-i-det-hvite-hus Zelensky gjør en usedvanlig dårlig jobb som diplomat. Forstår at han må være helt utslitt etter å ha ledet landet gjennom en krig i 3 år nå, men kanskje han burde sende noen andre? Dette ser jo ikke bra ut. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mbappe09 Skrevet 9 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 9 timer siden Det var ikke Zelensky som provoserte frem dette. Forp*lte Trump & Vance. Måtte de brenne et viss sted. 24 2 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg VifteKopp Skrevet 9 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 9 timer siden (endret) Homba skrev (19 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/i/8q19e2/volodymyr-zelenskyj-moeter-donald-trump-i-det-hvite-hus Zelensky gjør en usedvanlig dårlig jobb som diplomat. Forstår at han må være helt utslitt etter å ha ledet landet gjennom en krig i 3 år nå, men kanskje han burde sende noen andre? Dette ser jo ikke bra ut. Det er vanskelig å være diplomatisk når man står midt i en ekstensiell krig og må håndtere primadonna-nykkene til en snart åtti år gammel, narsisstisk baby. Stakkars mann. Han kan trøste seg med at snart er Trump død, og ingen vil noensinne ha elsket ham. Endret 9 timer siden av VifteKopp 20 1 Lenke til kommentar
Mbappe09 Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Dette er noe av det villeste jeg noensinne har sett! 1 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg mandodiao Skrevet 9 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 9 timer siden Homba skrev (28 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/i/8q19e2/volodymyr-zelenskyj-moeter-donald-trump-i-det-hvite-hus Zelensky gjør en usedvanlig dårlig jobb som diplomat. Forstår at han må være helt utslitt etter å ha ledet landet gjennom en krig i 3 år nå, men kanskje han burde sende noen andre? Dette ser jo ikke bra ut. Det er sprøtt å kritisere Zelensky etter den seansen der. Hva syns du om de andre i samtalen? 11 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Fuck Orangutangen og Vance 5 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jalla21 Skrevet 9 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 9 timer siden mandodiao skrev (1 minutt siden): Det er sprøtt å kritisere Zelensky etter den seansen der. Hva syns du om de andre i samtalen? Du tror ikke det du ser og hører. Det er jo faktisk ingen voksne hjemme i USA om dagen. Helt tragisk det hele, og alt ansvar ligger selvsagt på Trump og hans folk. 8 1 1 Lenke til kommentar
Kjell Iver Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Jalla21 skrev (Akkurat nå): Du tror ikke det du ser og hører. Det er jo faktisk ingen voksne hjemme i USA om dagen. Helt tragisk det hele, og alt ansvar ligger selvsagt på Trump og hans folk. Tragisk hele greia - og nå ligger hele scenen klar for putin. Det er ikke til å tro - dæven det er mye folk uten ryggrad der borte nå i den bananrepublikken usa har blitt. Dette er bare starten på sirkuset.. 5 Lenke til kommentar
Homba Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden mandodiao skrev (5 minutter siden): Det er sprøtt å kritisere Zelensky etter den seansen der. Hva syns du om de andre i samtalen? Trump og den gjengen forventer jeg ingenting av. Det forstår alle. Bare se hvordan våre egne politikere snakker om å gå stille på gangen for ikke å trekke oppmerksomhet mot Norge i forbindelse med Trump-tollen. At Zelensky bør opptre mer diplomatisk tenker jeg er helt avgjørende for landet hans. Uenig? 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden (endret) Homba skrev (2 minutter siden): At Zelensky bør opptre mer diplomatisk tenker jeg er helt avgjørende for landet hans. Uenig? Det er hans jobb å forsvare seg og sitt land mot løgner og sludderet til Trump og Vance. Trump og Vance bør opptre mer diplomatisk, kanskje USA trenger hjelp fra sine venner en dag... skal de ringe Putin og høre om Russland stiller opp? Endret 9 timer siden av DukeNukem3d 6 Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden (endret) Veiskille her for Europa, hvem er det vi skal jobbe sammen med fremover, et land som kjemper for demokrati eller et land langt på vei inn i fascismen. Dette er rett og slett tragisk å se på, og jeg håper faen meg politikerne støtter Zelenskyj oppi alt dette sirkuset her. Endret 9 timer siden av .berZerk 5 Lenke til kommentar
Mbappe09 Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Fabrikkene må opp ASAP!! Dette er sykt! 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg ticx Skrevet 9 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 9 timer siden (endret) Trump og Vance er to drittunger i voksen kropp. Zelensky må føle som om han er på besøk hos to bortskjemte og ikke helt oppegående skolegutter. Kudos at han holdt seg rolig så det var ihvertfall en voksen i rommet. USA har aldri vært svakere eller sett dårligere ut enn nå, for et møkkaland som velger dømte og dumme folk til slike posisjoner. Kast dem ut av NATO, hvem er det egentlig vi er redd for? Russlands økonomi er på størrelse med Nederlands på en god dag! Endret 9 timer siden av ticx 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Van Der Linde Skrevet 9 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 9 timer siden Homba skrev (3 minutter siden): Da har Zelensky forlatt det hvite hus og tilsynelatende har han klart å miste amerikansk støtte. Bare å klappe for denne flinke mannen dere. Er det noen som har fortjent min applaus så er det Zelenskyj. En mann med klasse,ære og kjærlighet til sitt land. Han er alt Donald Trump aldri vil bli. 19 1 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ruskepus Skrevet 9 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 9 timer siden Trump sier Putin respekerer han... Jeg spør meg selv, hvilken verden lever Trump i? Han må jo være syk. 9 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nedward Skrevet 9 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 9 timer siden (endret) Dette er det sykeste jeg har sett. For Trump er fred i Ukraina et middel til å nå målet, ikke målet - det ble helt tydelig i dag. Eller så er dette et skuespill så mesterlig utført at jeg ikke klarer å forstå noe som helst. Men jeg har vanskelig for å tro at dette var avtalt spill. I så fall er det fortsatt det sykeste jeg har sett. Sykere enn Putins tale hvor han rettferdiggjorde krigen i Ukraina. Homba skrev (13 minutter siden): Da har Zelensky forlatt det hvite hus og tilsynelatende har han klart å miste amerikansk støtte. Bare å klappe for denne flinke mannen dere. Hva tenker du er riktig når det sitter to drittsekker og stadig avbryter deg, kaller deg utakknemmelig og viser NULL forståelse for hvilken situasjon Ukraina er i og skal ha Zelensky til å dra ned buksa og smøre glidemiddel på skaftet til Trump? Denne seansen ville ikke fungert med noen statsledere. Så Zelensky var faktisk flink. Han lot seg ikke vippe av pinnen. Endret 8 timer siden av Nedward 13 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tzigana Skrevet 9 timer siden Populært innlegg Del Skrevet 9 timer siden jallajall skrev (56 minutter siden): Opphetet diskusjon mellom Zelensky, Trump og Vance i dag.. Fanken! Er det denne pøbelen vi skal stole på og håpe at han vil forsvare oss hvis vi blir angrepet av russerne i Nord. "Hell yeah, I wil defend yuou... But...- jeg vil ha halvparten av oljebrønnene deres i Nordsjøen som betaling." Steike, vi må få opp et europeisk forsvarssamarbeid og drite i amerikanerne. Makan til amøbe. Jeg får diaré av sånt. 😞 10 3 Lenke til kommentar
Nordvarg Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Tzigana skrev (3 minutter siden): Fanken! Er det denne pøbelen vi skal stole på og håpe at han vil forsvare oss hvis vi blir angrepet av russerne i Nord. "Hell yeah, I wil defend yuou... But...- jeg vil ha halvparten av oljebrønnene deres i Nordsjøen som betaling." Steike, vi må få opp et europeisk forsvarssamarbeid og drite i amerikanerne. Makan til amøbe. Jeg får diaré av sånt. 😞 Ikke bare oljebrønnene, han vil trolig ha halve oljefondet også... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå