Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Mr.M skrev (Akkurat nå): noen her som har mulighet å få inn russiske nyhetsendinger? Dauer nesten av spenning på hvordan dette omtales i media der borte nå (om i hele tatt da) Lenke til kommentar
Windfarmer Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Enceladus skrev (10 minutter siden): Hmm.. Ukraina kan hende utnytter kaoset til å gjøre en manøver? https://t.me/s/pilotblog Vel vi får vente å se. Men hvis dette stemmer vil vi i morgen få en uttalelse fra utenriksminister Lavrov som sier noe i retning av: "Det er dypt uansvarlig av Kyiv regimet å krysse Dnipr, mens Russland er midt i en borgerkrig." 2 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 7 minutes ago, Mr.M said: noen her som har mulighet å få inn russiske nyhetsendinger? Dauer nesten av spenning på hvordan dette omtales i media der borte nå (om i hele tatt da) Her kanskje? https://smotrim.ru/live/21 En link med diverse TV kanaler (russiske?) jeg lagret helt i starten av invasjonen. Lenke til kommentar
Windfarmer Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Enceladus skrev (1 minutt siden): Her kanskje? https://smotrim.ru/live/21 En link med diverse TV kanaler (russiske?) jeg lagret helt i starten av invasjonen. Eller denne som ikke er blokkert i Norge, men i store deler av EU: RT - Breaking News, Russia News, World News and Video Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Gjest slettet-ld9eg7s96q skrev (6 minutter siden): det bildet er vel faktisk historisk korrekt, husker ikke akkurat hvilken hendelse, men var det '94 og urolighetene i den forbindelse, at TV begynte sende timevis med ballet "for å legge lokk på" hva som foregikk? Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Det medfører riktighet Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Mener å ha lest et sted tidligere i dag om en gruppering i Belarus som hadde meldt en pressekonferanse i kveld. Er det hørt noe derifra? Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Må ikke la muligheten gå fra oss fra å dele noen saftige megmeger. For tiden bruker jeg mye tid på å bla igjennom twatter, mange varniks som går i fullstendig oppløsning akkurat nå over det som skjer. Det er som balsam for sjelen!! Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Scarvo skrev (1 minutt siden): Mener å ha lest et sted tidligere i dag om en gruppering i Belarus som hadde meldt en pressekonferanse i kveld. Er det hørt noe derifra? 1 Lenke til kommentar
Windfarmer Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Mr.M skrev (Akkurat nå): det bildet er vel faktisk historisk korrekt, husker ikke akkurat hvilken hendelse, men var det '94 og urolighetene i den forbindelse, at TV begynte sende timevis med ballet "for å legge lokk på" hva som foregikk? Nei, når sovjetrussiske statsledere døde på rekke og rad på 80 - tallet ble balletten "Svanesjøen" vist på de viktigste kanalene på sovjetisk stats fjernsyn før dødsfallet ble offisielt annonsert. Derfor er det i Russland fortsatt ikke uvanlig å si at "jeg savner balletten," mens det en mener er Putins snarlige død. 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Enceladus skrev (4 minutter siden): Her kanskje? https://smotrim.ru/live/21 En link med diverse TV kanaler (russiske?) jeg lagret helt i starten av invasjonen. flott får se nyheter kl. 19 (20 lokalt) om det er noe. har vanligvis denne sjøl på IPTV på pc'n, men nå stå bare står å buffrer uten å åpne Lenke til kommentar
Musefella Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Mr.M skrev (12 minutter siden): noen her som har mulighet å få inn russiske nyhetsendinger? Dauer nesten av spenning på hvordan dette omtales i media der borte nå (om i hele tatt da) Hva heter de russiske nyhetskanalene? Dette sendes på russia 1 nå: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Det er et eller annet som skurrer med hele opplegget her. Jeg er ikke i posisjon til å si hva, men skal Wagner bare rulle rett inn i kjøttkverna ved navn Moskva, eller er det andre planer? Det er jo selvmordsoppdrag så til de grader. Blir veldig interessant å følge utviklingen her. Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Ukraina kunngjør nye offensiver på østfronten Det melder NTB. Saken oppdateres https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/ukraina-kunngjoer-nye-offensiver-paa-oestfronten.hsgimCcrD?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row1_pos1&utm_medium=dre-64972076958e6906198eac74 6 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 iblazeqt skrev (2 minutter siden): Ukraina kunngjør nye offensiver på østfronten Det melder NTB. Saken oppdateres https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/ukraina-kunngjoer-nye-offensiver-paa-oestfronten.hsgimCcrD?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row1_pos1&utm_medium=dre-64972076958e6906198eac74 Aldri la en krise gå til spille. 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Musefella skrev (6 minutter siden): Dette sendes på russia 1 nå: overrasker forsåvidt ikke, "huset står i brann", men det som serveres er brød & sirkus. Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Men er det en forbedring eller en forverring om Prigozjin tar makten fra Putin ? For eksempel sett med ukrainske øyne ? Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 SilverShaded skrev (Akkurat nå): Men er det en forbedring eller en forverring om Prigozjin tar makten fra Putin ? For eksempel sett med ukrainske øyne ? For Ukraina: trolig forbedring. For vesten; trolig forværring. Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 (endret) 3 minutes ago, SilverShaded said: Men er det en forbedring eller en forverring om Prigozjin tar makten fra Putin ? For eksempel sett med ukrainske øyne ? Forverring, hvis Prigozjin er avhengig av maktbasen hans i Russland (ultranasjonalister). En av tingene de krever er hardere og mer effektive strategier i Ukraina, uten korrupsjon og svake generaler. Wagner er også de som har gjort noen av de verste krigsforbrytelsene. Endret 24. juni 2023 av shockorshot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå